Torsdag...natt

Nu är det torsdagskväll och jag borde ligga i sängen nu. Men en liten kort rapport. 

 

Jag ska vakna tidigt och åka till sjukhuset för träff med en av mina läkare. Så nu hoppas jag på att hon ska säga att vätskan har avtagit och att febertopparna kommer försvinna inom en mycket kort tid….

 

Hoppas jag….för leva med den så här känns väldigt jobbigt och orkeslöst.

 

Vill inte höra Mycket vatten, leva med 39 i temp i all tid. Värst är om det är en infektion på / i lungan och att det är därför jag har ont….det blir jobbigt!

 

Ingen idé att älta detta, det blir svar i morgon!

 

Jag är en aningen nervös men mest lättad över att det äntligen är någon som ska kolla mig!

Känner mig faktiskt lite bortglömd.

 

NU SOVA!!!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

hoppas att du inte känner dig bortglömd av oss i all fall. Kommer ner senare i månaden och hälsar på, men stannar bara ett par dagar så du inte hinner tröttna på mig. :)

Postat av: Mariell

2009-09-11 @ 15:58:33
Postat av: Mariell

Undra hur det gick till...

Att jag posta en komentar uan att ha gjort något?

Ja ja, jag är väl skicklig... ;)



Hoppas att det har gått bra för dig!

Jag tänker på dig hela tiden.

Jag är frisk, men är lite snuvig på morgonarna och har lite hostattacker ibland, så jag vill vänta med att komma ut och hälsa på...



Ta hand om dig och hoppas du får en bra helg med mycket ork och lite ont (helst inte ont alls...!)



Kram fårn oss i Stenkumla

2009-09-11 @ 16:04:15
URL: http://marielldahlstrom.wordpress.com
Postat av: Elisabeth

2009-09-11 @ 20:51:41
Postat av: elisabeth

Jag tänker på dej ofta och har verkligen inte alls glömt dej. Nu har jag med hjälp av din älsta dotter återfunnit din blogg också. Den var ju helt gömd av alla valpar. Hoppas du har det bra och att dagens läkarbesök varit positivt.

Tusen kramar

Elisabeth i Linköping

2009-09-11 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback