Feber???

Lite segt och huvudvärk har jag haft idag...även lite ont här och där som jag inte riktigt brukar. Har tagit rätt många extra morfin utan något vidare bra resultat. Men nu kom jag på att jag kanske skulle kolla tempen innan jag tar kvällsdosen eftersom jag frös så väldigt. Fu bubblan 39`jag som aldrig har feber...fast jag hade lite små febertoppar när jag var inlagd men aldrig över 38,2 eller något sånt.

Jag får nog åka med Kristina in till Akuten i morgonbitti om inget drastiskt händer under natten. Hon ska in med sin bil på verkstad och kunde då skjutsa dit mig om jag kände att det behövdes...men det trodde jag inte, det blev nog bättre... men jag har nog ändrat mig nu. Ja, ja det är några timmar till innan jag måste bestämma mig. Jag är nysnaggad så ingen känner väl igen mig om det är fördel eller nackdel vet jag inte och inte bryr jag mig heller. Det är såå skönt att fått av allt semesterhår, det började bli helt ohanterligt.

Hör av mig när jag har något nytt att rapportera!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Nä men fy! :( Hoppas du har svalnat lite idag ;) Kram på dig!

Postat av: Lisen Lundström

Hello min vän.

Hoppas du känner dej bättre nu, är inne och kollar ofta på hemsidan hur ni har det och får rapporter från syster yster.

Vi trivs ännu bra här nere i Skåneland, och blir alltid lika glad att få njuta av detta underbara landskap, det är en frid för själen att vandra runt här i skogarna med dom fyrbenta sakerna.

Här råder sånt lugn, dom flesta skåningar verkar vara väldigt lugna, vi kommer att åka hem på höstlovet vecka 44, men vet inte om man vågar åka och hälsa på?? man vet ju inte vad man kan ha med sej för basselusker.

skall försöka hinna ringa dej någon dag, vi har ju inte pratat på evigheter, även om mina tankar ofta finns hos er.

I dag åker vi till Öland på utställning, håll tummarna att det går bra

vår inköpta lilla Smilla är en kopia av Gösta som liten, du skulle nog gilla henne.

Ha det gott min vän och många kramar till er alla 2 som 4 benta

Lisen

2009-09-04 @ 08:51:18
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: Lisen Lundström

hello.

skrev en lång harang men den försvann visst på vägen någonstans?????

hUR SOM HAVER TÄNKER OFTA PÅ ER ALLA och skall försöka hinna ringa dej någon dag

KRAM

2009-09-04 @ 08:54:22
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback