Nervös

Jag är skitnervös för i morgon...måndag ska jag få svar på sista röntgen som gjordes i torsdags. Håll ´tummarna för att inget nytt har hänt. Det känns inte så väldigt lovnade men det kan ju vara bilolyckan som fortfarnade spökar i kroppen...hoppas det är den och inte cancerspöket.

Idag har vi varit en liten tur till Ekstakusten för att köpa äpplen och sedan gick Rolf en sväng med hundarna vid havet. Sally kastade sig handlöst rakt ut i skummande vita vågor, hon är galen den lilla hunden. Sedan åkte Rolf och Mocha på fasanjakt till jägarkompisen Göran medan jag sov i några timmar.

Har inte orkat med att vara social idag, det får vara tills jag vet vad de säger om min kropp...nerverna gör att jag inte orkar vara trevlig och då är det lika bra jag håller mig för mig själv...för allas bästa. Säger någon något fel så hugger jag direkt eller så börjar jag böla för ingenting...men vi vet att det är så här dessa väntans dagar.

Undrar om någon som inte varit i samma situation förstår hur jobbigt det är? Det är som att få en dödsdom eller något åt det hållet....nja kanske inte riktigt men inte långt i från. Jag vet att i morgon kommer jag inte vilja ha frukost, inte prata med någon, bara sitta och vänta, vänta och vänta på att det ska bli min tur att få komma in till läkaren som förhoppningsvis säger  -Det här ser ju bra ut!.... så håll nu tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Tina

Det klart att vi alla som känner dig håller tummarna och tår för att beskedet skall vara att det har stannat upp och att beskedet skall vara positivt i dina öron! Jag ger dig också en styrke kram, så där att bara hålla om någon vän utan att säga någonting, man bara finns där som ett stöd.



Super kram och alla tår och fingrar är korsade för att hålla så dom blir blåa för att det skall gå bra för dig idag!

Skickar även ett mail till dig!!



Kram Tina

Postat av: Birgitta

Alla vi här uppe i norr håller tummar och tassar för dig.

2008-10-13 @ 08:31:58
URL: http://kamelens.se/blog
Postat av: Kitty

Och alla tassar och tummar hålls även för dig borta på västkusten! =)

2008-10-13 @ 11:07:17
URL: http://web.comhem.se/rindistexas/
Postat av: Mariell

2008-10-13 @ 17:59:34
Postat av: Mariell

gör ett försök till, vet inte vad som hände men iaf..

HEJ!

jag håller alla tummar jag har och hoppas, hoppas, hoppas att det gått bra idag!

massor med BAMSE kramar till dig!

och lika många till Rolf!

2008-10-13 @ 18:01:47
URL: http://marielldahlstrom.blogg.se/
Postat av: Lisen Lundström

SÄNDER MASSOR AV STYRKEKRAMAR från Skåne.

Tänker på dej vännen, meddela så fort du orkar.

Kram

2008-10-13 @ 18:22:08
Postat av: Lisen Lundström

SÄNDER MASSOR AV STYRKEKRAMAR från Skåne.

Tänker på dej vännen, meddela så fort du orkar.

Kram

2008-10-13 @ 18:22:48
Postat av: Marianne Clémentz

Tänker och håller tummarna (och tassarna förstås).

Kram Marianne

2008-10-13 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback