Födelsedag...



Är det min födelsedag??... Nej det är det inte men ändå fick jag ett "jättefint"(vackert inslaget...) paket idag med ett otroligt fint innehåll av Susanne! Jag blev så glad och överraskad, en

härlig avslutning på veckan som varit rätt deppig. Jag har inte känt mig så glad och uppåt av någon anledning som jag inte vet. Det är bara så ibland och lite har det väl med värken att göra skulle jag tro. Jag ska ju ta mer piller för att inte ha ont men man vill ju inte ta hur mycket som helst för tyvärr blir man ju lite lullull i huvudet av alla dessa droger. Men jag har tagit extra och det är nog så att jag måste acceptera det.   Värken tar nog ändå för mycket ork och gör mig deppigare än om jag känner mig lullig i huvudet. Alla vet ju varför jag är lite seg så det är väl bara att jag också måste acceptera det.


Idag har jag varit med Susanne ut med hundarna eller rättare sagt hon gick med dem och jag gick en lite sväng för mig själv. Gick en liten bit och sedan satt jag i bilen och vilade, sedan gick jag en lite sväng en gång till. Jag har fått lite mer ont av det men det är väntat för allt jag gör extra leder till större intag...en ond cirkel.


Nu sitter vi framför brasan och har det gott. Vin i glasen och maten är uppäten, bara godis kvar...fast inte så mycket...en miss i handeln! Fast det finns grädde så jag kan ju koka lite mandelgodis i morgon för i kväll orkar jag inte...det finns ju några äpplen kvar också. Hoppas alla får en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marie

Buuuuhhhhu...spöktimmen är kommen den här halloween så här kommer en spöklig hälsning från ett nattarbetande spöke....vad är det ungarna brukar säga när de står vid dörren Bus eller...? Trodde det skulle drälla av ungar vid ens dörr i dag men de uteblev.Men det där med halloween kanske förblir en stor USA-grej och inte blir jag ledsen om det skulle förbli så =)

Vovveduken är väldigt charmig. Hoppas du inte är uppe i natten som jag...för du vet jag får betalt...det får ju inte du ;)

Var rädd om dig! /Kram Marie

2008-11-01 @ 00:54:05
Postat av: Marianne Clémentz

Hoppas att du och Rolf har fått en bra helg. Idag lördag var det väldigt vackert väder här i Haningel. Stapplade ut ett tag (har varit sjuk,en hemsk hosta) och fick lite luft och sen var vi till Skogskyrkogården och tände ljus. Det var så vackert där med alla ljus i mörkret. Nu ska jag se på Borta med vinden som jag har köpt.

2008-11-01 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback