Varför?

Varför har jag så ont?? Mitt ben är så dumt, det värker och gör ont hela tiden. Hoppas det ska visa sig att det är någon typ av träningsvärk, men chansen är nog liten.  Jag skulle ringa om det idag men väntar tills på måndag i hopp om att det ska gå över.  Det gör ont överallt men det är benet som oroar mig. Lite rädd att det hänt något och att det skulle kunna gå av....

Tur man inte har några stora tunga hundar för då skulle jag inte våga vara tillsammans med dem. De är ju lite hoppiga och det har jag ju alltid uppmuntrat eftersom jag velat att de skulle komma upp till mig när jag haft svårt att komma ner till dem. Lilla Sally hon kommer flygande upp i soffan och landar ibland på mitt onda ben vilket gör VÄLDIGT ont men samtidigt så vet jag att det håller för det ännu...

Jag har haft besök här idag på förmiddagen och Susanne har varit ute med hundarna fast hon har feber stackarn -Hundarna älskar Dig och jag med!! Hoppas du mår bättre nu när du dessutom fått meducin av farbror doktorn eller om det var tant.... Fy så dåligt både jag och hundarna skulle må utan din hjälp. Vovvarna har alltid kommit först för mig och så kan jag inte göra något roligt för dem längre. Lite lek, sökövningar och korta promenader i trädgården men hur kul är det när man vet att de vill ut och springa i skogen. Inte mycket att göra åt tyvärr, jag kommer inte att kunna ändra på det.

Nu får det vara slutgnällt, jag hoppas det ska bli en trevlig dag i morgon när vi får besök igen! Denna gång av en som inte varit här på rätt länge....och som brukade vara här eller jag där en gång i veckan. Ja det är Birgitta som varit tvungen att ta sig ner till denna gröna ö. Helst ville de nog inte behöva lämna sitt snöland, de missar ju flera dagar av scoterkörning. Det ska inte mycket snö till för att de ska ut med sina fartvidunder har jag förstått.  Jag gillar snö men i år hoppas jag på en mycket sparsamt nedfall för jag är rädd för att halka. Hoppas det blir lite lagom. Vi har faktiskt lite lagom redan så det kan bara hålla sig fruset så blir det bra så här!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vaddå grön ö, det är ju snö här också! Och inte tog vi snöskotern med oss heller.

Postat av: Marianne Clémentz

Hoppas att du får ordning på ditt ben. Låter inte kul det där. HÄr har det snöat idag för första gången.Hoppas att det ligger kvar ett tag, det är lite trevligare att gå ut och gå på kvällen då. Blev lite jultämning direkt så det blev lussebullebak idag.

2008-11-22 @ 16:08:13
Postat av: Pernilla

Hoppas Ni haft det mysigt idag du och BF. Jag lånade henne igår och det var mysigt! Mysiga vovvar har hon också även fast hon inte alltid ser det så själv alla gånger. Det var väl föresten hon som tog med sig snön hit, eller?



Hoppas värken i benet släpper om så bara lite, lite. Jag önskar och önskar och hoppas det hjälper. (va fånig jag är, men sådan är jag.)

/P

2008-11-22 @ 17:34:30
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback