Framme!

Regnet öser ner och då menar jag ÖSER!! Men vad gör det, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder....så nu är Rolf ute med 4 hundar, Selma, som blev väldigt glad över att se oss-mest mig :-) Bonnie(som började löpa i går-så typiskt), Mocha och lilla yrvädret Sally som fjäskat in sig ordentligt hos tant Selma. Selma och hon ligger på golvet och brottas, hon har fått ta över Kinnas "lektantuppgift" men de springer inte som de brukar hemma som tur är. Sally tar ett varv runt i soffan och lite till men då stannar Selma och tittar på henne.

Resan gick bra fast när vi kommit till hytten fick jag fruktansvärt ont i min strålade höft, så ont att jag ångrade att vi åkt. Men efter någon timme avtog det och med hjälp av några morfinpiller gick det att stå ut. Det var lite oroligt, eftersom jag inte haft ont där sedan de strålade....konstigt. Men jag misstänker att det var någon typ av nervklämma eftersom morfinet inte riktigt hjälpte som det borde gjort.
Idag känns det bara lite, så jag håller mig lugn och väntar på gödkuren ska börja :-) Just nu inhandlas gräddbullar med kanel...en specialare de har här i stan-om de inte redan är slut för dagen,  i somras var  det så några gånger. Men då skulle de beställa till i morgon, för vi måste ju få dessa godingar även nu....skulle vara sorgligt annars.

Nu orkar jag inte sitta vid denna gamla harv längre.....den är inte världens snabbaste dator men duger bra. Jag är glad den finns här annars skulle jag inte kunna blogga och det vore ju tråkigt. Det är ju viktig info.jag måste delge er om gräddbullar och sånt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Så gott det måste vara med gräddbullar!!! Mums!!!!

Hoppas du tar många ler



Du är nog stålkvinnan, tror jag!! Du klarar det mesta och kan se framåt.



Hoppas Ni får en underbar helg med mycket gott och trevligt umgänge, vilket det är förståss ler



Sköt om Dig i helgen! Roligt att du orkade blogga ;)



Kram Tina

Postat av: Bengan

Ack Värmeland du sköna...

2008-11-15 @ 19:18:51
Postat av: Kitty

Hårligt att ta sig en svängom och träffa Selma :-) Det är den första rindihunden jag träffade, plockade ju upp henne och Lina i Växjö första gången jag skulle komma och hälsa på när texas med syskon bara var 6 veckor :) Vilken helg! Typ den bästa!! Och va det har gett mig mycket den resan! Kramar på er!

2008-11-15 @ 19:56:39
Postat av: Ulla-Britta

Tack goa snälla Kitty, det har gett oss lika mycket :-)

2008-11-16 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback