Straffad...

Ont, ondare och ondast...eller nått sånt. Det har varit en seg dag även om den har varit bra också men väldigt mycket ont. Jag vet ju att jag inte ska göra något speciellt som det jag gjorde i går men inte vill man sitta i ett glashus och bara titta på vad andra göra hela tiden-inte jag i alla fall. Jag vill göra saker och då måste man passa på när det går-som i går!

Som tur är finns det piller för åtminstone vissa delar av smärtan, tyvärr inte för allt. Skulle så gärna vilja vara smärtfri men så bra är det inte och blir nog aldrig mer så heller. Nu ser vi på Perelli, hon ska ju vinna i kväll och det vill vi ju inte missa!

Så måste jag vila så jag orkar vända på det lilla rabarberbladet i  morgon för att se om det håller....spännande!

Kommentarer
Postat av: Maja

www.janeasher.com

Härifrån köper Leila sina guldnonstop!

2008-05-25 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback