Onsdagkväll

En vanlig och rätt tråkig dag eller...kanske inte tråkigare än vanligt men det händer inte så jättemycket i livet just nu eller idag för i morgon är det fullbokat. Man känner sig lite uttråkad, faktiskt...skulle väl inte orka med några större hallaballohändelser heller så var det bra med det.

Har varit till tandläkaren och lagat till en sönderbiten tand, den 511...typ eller något sådant. Denna gick väl att laga en gång till - alltså idag men nästa gång får det bli en krona för 4000:- var jag nu ska ta de pengarna någonstanns men det är ett senare problem. Dessutom vet jag inte om jag tänker kosta på denna kropp så mycket på en lagning...jag kommer ju ändå inte att leva så himla länge till och då kanske man lika gärna kan dra bort den...hm...den sitter ju inte synligt! Ja, ja som sagt inget problem just nu för nu kan jag tugga i mig både det ena och andra, vilket även gick bra på den trasiga, till och med knäck!

I morgon är det en jobbig dag med operation av lilla Bonnie och lilla Kinna. Vi ska ta bort några små knölar i deras tuttar. Lea skulle bli hämtad idag men jag lånade kvar henne som sällskapsdam till Mocha för hon klarar inte att vara ensam - ylar som värsta vildhunden när hon blir ensam både hemma och i bilen.

Jag ska röntga hjärnan också i morgon, så vi tar allt på en dag...blir nog en väldigt seg dag. Nu behöver jag sova och dessutom sitter jag vid "stora datorn" och det gillar inte min kropp, trotts bra stol.

Kommentarer
Postat av: Mariell

LYCKA TILL MED ALLT!!!
Vi tänker på dig och hundarna, även på Rolf!
Lycka till Kramar från Stenkumla

Postat av: Siv Ödlund

Vi håller tummarna för att allt går bra i dag (torsdag).

Kram från Siv!

2008-02-14 @ 07:34:25
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Kitty

Håller tummarna för er alla tre idag! Kram kram!

2008-02-14 @ 07:38:27
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Kattis

Håller tummarna att allt skall gå vägen för Er alla idag! Kram till Er från mig;)
Kattis

2008-02-14 @ 11:57:46
URL: http://www.lordcaalveerts.com
Postat av: elin

Tänkte säga hej. Har nog läst din blogg ett halvår eller så. Vem är jag då?
25 årig gotländsk husägare med tre tokiga whippets.

Önskar lycka till med allt som händer.
mvh
elin

2008-02-14 @ 14:44:28
URL: http://dellelgarin.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Ett stort hjärta till er alla idag på "alla hjärtans dag"! Håller både tassar och tummar för allt...Tänker på er alla dagar även om det inte är 14 feb!
Kramar Anna-Lena

2008-02-14 @ 16:01:08
Postat av: Marianne Clémentz

Läste först í dag fredag om din röntgen. Hoppas att det har gått bra.

2008-02-15 @ 18:52:00
Postat av: Kattis

Fick detta i min gästbok och jag var snabb att skriva på kan jag säga;)

Namninsamling mot moms på veterinärvård.
www.namninsamling.com/dyrdjursjukvard

2008-02-16 @ 10:38:53
Postat av: Maria Trogen

Hej Ulla Britt! Jag är en smygläsare av din blogg sedan i oktober ifjor...
Träffade Rolf på spaniel jaktprovet i oktober, jag har oxå jaktcocker från Kennel Meryl
Läser ofta din blogg och är imponerad över din styrka.
Ha det gott
Mvh
Maria

2008-02-16 @ 21:08:55
URL: http://www.jaktcocker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback