Fredag, fredag...

Så var det då äntligen fredag igen med sjukgymnasten och röntgensvar. MEN vi började dagen med fika och prinsessbakelse som Susanne bjöd på efter hundpromenaden- GRATTIS för det är hon som fyller år idag!

När hon gått fixade jag lite och sedan vilade jag lite(mycket som är lite...) tills det var dags för sjukgymnasten att komma. Hon gav mig handduksmassage(tre hårt rullade handdukar som hon häller kokhett vatten i) och lite TNS på ländryggen. Sedan när hon gått ringde Beatris min läkare på onkologen och berättade att de inte funnit något konstigt på röntgen. Men deras läkare från Radiumhemmet ville att jag skulle göra en magnetröntgen på skallen också...de hittade alltså inget denna gång heller utan att ta fram magneterna...vad tror de jag har i huvudet...celler verkar det inte vara utan någon typ av metall eller?? Guld är det nog inte för det dras väl inte till magneter...ja det är väl någon gammalt skrot, tungt är det i alla fall. 

Jag ska nu gå och baka så jag har något att bjuda morgondagens besökare på. Vi har värsta stormen här i kväll, nästan så brasan slockar i braskaminen.

Röntgen får vänta tills vi är tillbaka från undre norrland, eller vad vi kan kalla BFs område... Kanske hinner jag skriva lite innan jag åker annars så blir det väl inget på en vecka...om jag inte kommer in via BFs dator förståss för då finns det väl viss risk att ni inte slipper mig!

 

Kommentarer
Postat av: Marianne Clémentz

Skrev ju tidigare om att du Ulla-Britta kanske skulle kunna titta förbi här på hemvägen från Sundsvall MEN den 1 mars ska vi på musikal, Dr Jekyll & Mr Hyde som är bokat sen ett bra tag så då går det ju inte. Men jag hoppas att vi kan ses i v 13 då vi är på Gotland igen. Hur som helst så hoppas jag att du får trevligt på din lilla tur i landet. Må så gott så länge!

2008-02-22 @ 21:43:51
Postat av: Ann Lundin

Ha en trevlig resa Ulla-Britta!
MVH Ann!

2008-02-24 @ 12:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback