Tack Pernilla!!

Oj vilken tur att hon kom ut idag och hjälpte mig med datorn...nu fungerar "hemsideutskickningen" igen-långt ord.
Men jag hade börjat ge upp och hon med men till slut så hittade hon den försvunna mappen....filen eller vad det nu var. Tack Pernilla, det var underbart snällt att du fick till det. Inte nog med det jag fick en försenad födelsedagspresent också...fast jag inte skulle ha något. Men det var en önskepresent som jag såg på Ide-torget i Sundsvall. Tyckte den var så vacker men dyr... Tack, den kommer jag att vara rädd om och den är som en vacker liten broch.
image183

Sedan plockade hon päls på Bonnie också, vilket inte var lika uppskattat av Bonnie...men av mig. Nu ska jag som inte gjort något lägga mig och sova en stund...medan Susanne går med hundarna...
Ja,  vad jag gör kan man undra....men trött blir jag...kan det vara latmasken??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback