Ont, ondare, ondast...

I natt har jag inte sovit mycket, snarare väldigt lite. Har haft jätte ont i ryggen, i kotorna. Bonnie låg som värmedyna bakom och ibland låg hon med nosen och blåste varmt på just den kotan som värkte värst...tur eller skicklighet?!

Hoppas jag får sova bättre i natt, det känns lite bättre i kväll än i går så chasen finns i allafall. Man har lite dåligt med tålamod när man har värk så idag har inte något blivit gjort. Jo, lite med hemsidan och det var ju på tiden. Rolf fick aldrig komma ut på fasan jakt (det regnade hela dagen)utan det blev bara musjakt i sopskåpet med bra utdelning 2 st på 30 min.

Fasanen slank ur näven men gladast är nog räven...eller vad det är dvärgarna sjunger...

Nu hoppas jag få sova men först ska jag se klart en urdålig film, Van Veeteren/Carambole. Tur de har några riktigt bra skådisar som lyfter allt.

Kommentarer
Postat av: Siv Ödlund

Jag undrar om Bonnie kanske visste. Hundar förstår så mycket som vi inte kan begripa oss på.
Tråkigt att du haft så ont, hoppas att det är bättre i dag.


Kram från Siv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback