Äntligen!

Nu är det tyvärr vardag igen och jag ska försöka komma tillbaka även på bloggen. Har gjort allt för att det inte skulle bli vardag igen men nu får jag väl ge upp för alla andra verkar ha gjort det. Semestrarna är slut för de flesta och jag måste inse att det är dags för röntgenbesök och annat jobbigt...som hinner i kapp mig.

Jag hade skrivit ett långt inlägg om ditt och datt men allt försvann så nu blev det väldigt kort i stället. Jag har ont, ont och ont men kanske beror det på hormonet jag äter...typ biverkning eller något. Ska ringa till onkologen och höra vad de tror, jag blir lite orolig att det är något som är fel. Kanske ska det vara så här och då oroar jag mig i onödan, behöver kanske bara lite mer morfin och så mår man fin, fint...eller något ditåt. Lägger in lite bilder från idag så får ni se röda pelargonior och min fina blomma "Sissi" som nu slagit ut så fint efter att vi länge väntat och väntat på vad det skulle bli. Ha de! Ska försöka skriva lite oftare nu framöver!!image30image31image32image33

Kommentarer
Postat av: Kitty och Texas

Hej! Vilka fina blomkrukor! Första sommaren vi inte varit och hälsat på =( Har bara jobbat och jobbat! Om de passar kommer vi gärna i höst istället! Kanske när det är någon lydnadstävlning eller nåt? Vi ska ju tävla i tvåan nu ;) Ska bara träna lite till först ;) Massor av kramar till världens bästa Kennel Rindi mamma!

Postat av: Pernilla Åhlin

Åh, vilka fina blommor du har. Här finns det ju inte lika många pelargonior så jag får hålla tillgodo med tagetes och annat.
Oj vilket dåligt samvete jag fick när jag läste Kittys inlägg. Tävla och träna. Jag la allt på hyllan i våras och har inte tränat på evigheter (stackars Puma). Nu mår jag bättre och har kommit i kapp mej själv så jag borde komma igång....... Ska försöka skärpa mej så att vi kan mötas i 2:an Kitty!
/Pernilla

2007-08-13 @ 22:42:55
URL: http://web.telia.com/~u50307557/?D=A
Postat av: Anna-Lena

Hej, hej! Jag längtar tillbaka till er uteplats! Vilken härlig blomsterprakt! Det gjorde gott med lite värme. Här har verkligen varit tryckande i flera dagar, lagom till man börjat jobba! Fast i år var det bara kul att gå till jobbet. Har börjat på vår nystartade kooperativa förskola och det känns bara så bra. Det är skönt att rida på de positiva vågorna ett tag... Fast nu ska vi ju ha semester snart igen. Funäsdalen hägrar... Hundarna och vi ser fram emot detta.
Vi hörs! Kram Anna-Lena

2007-08-14 @ 15:35:14
Postat av: Marianne och Nemo

Det var tråkigt att läsa att du har ont nu. Du verkade så piggelin när vi sågs i förra veckan. Du förtog dig väl inte på Nemo? Hoppas att det går över snart, med eller utan morfin. Har börjat jobba igen och det går trögt så trögt. Idag var det inte lika tryckande som de senaste dagarna tack och lov. Det blir ju så svårt att sova också när lakarna klibbar fast på en. Jobbigt för hundarna också i värmen. Håller tummarnan för dig att alla läkarbesök osv går bra nu.
Kram från oss alla här.

2007-08-14 @ 20:41:52
URL: http://app.block.se/trackback/ping/6591918
Postat av: Siv Ödlund

Äntligen säger jag också, har längtat efter ett inlägg från dig.
Vilka fina blommor du har!
Kram från Siv!

2007-08-15 @ 00:14:12
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Marléne Söderquist

Har saknat din blogg under semestern. Härligt att läsa dina kloka ord igen. Man behöver en riktig känga i baken ibland för att göra det där som man skjuter framför sig. Du hade verkligen en underbart vacker blomsterprakt! Djupt imponerad!! Tråkigt att läsa att du har ont. Känner SÅ med dig!! Håller tummar & tår att det går bra med alla läkarbesök & att värken ger med sig. Kramar från oss i norr

2007-08-15 @ 13:28:06
URL: http://www.kennelclapton.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback