Skit

Jag har bara ont, ont och ondare... fötterna är stora som storlek 48 och pösiga därtill...inte kul att vakna med detta varje morgon. Det känns jätte jobbigt och hopplöst.  Skulle ha ringt sjukgymnasten idag men orkar inte. Som tur är för mig och otur för Rolf är han hemma med sin förkylning i dag. Han hjälper mig med att  ta på mig och när han börjar jobba så får det väl bli tidig påklädning av fötter och byxor...leggings - vilket är det jag går mest i just för tillfället. Nu ska vi ta en skvätt kaffe och ett knäckflarn med choklad i mellan.


Kommentarer
Postat av: Marianne C

Men snälla nån, du måste väl kunna få hjälp av hemtjänsten med påklädning på morgonen? Ring socialnämnden genast!

2011-01-03 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback