Sova

I natt har jag kunnat sova. Gick inte och la mig förrän vid 01.30...det gäller att dra ut på det! Men då var jag så trött att det bara behövdes en landning på kudden så sov jag!

Har nog haft lite effekt av vätskedrivande, vilket är lite oroande i sig...men gör det nytta så kanske det är ok. Jag hoppas kunna vänta tills jag ska in för att få mitt dropp den 6 okt...tror jag det är.

Idag är det ruggigt och ser väldig kallt ut, jag hoppas det ska låta bli att regna. Regn är inget att ha när det finns hundar i huset, speciellt med oklippta tassar. Skulle behöva ta ett varv med både maskinen i öron +hals och fötterna på dem. Men det får vänta några eller någon dag till för i kväll är det jaktträning och jag behöver Rolfs hjälp. Men i morgon kanske...jag tycker det är roligt bara det blir av.

Nej nu måste jag diska undan lite för jag ska få fint besök!

Kommentarer
Postat av: ingvor

Du är helt fantastisk, som kämpar vidare. Vi håller alla tummar för dej.



Kramar från Familjen Lindblad och SIGGE förstås.

2010-09-28 @ 12:14:58
Postat av: Birgitta

jag visste inte att du skulle få fint besök? Om jag vetat det så hade jag inte klampat in :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback