Söndagkväll

Ja så har ännu en helg gått sin väg. Den har varit väldigt trevlig för Maja och Fredrik kom i fredagskvälll och åkte tyvärr redan i eftermiddags men bättre än inget!! Det är så mycket man vill göra och så mycket men ändå aldrig hinner.  Men vi har pratat, ätit och rotat i skåpen efter bra å ha saker ... bra att passa på och bli av med vissa saker som ändå bara står där till ingen nytta. Behöver de något så är det bara att ta det brukar vi säga så länge det inte är det som vi använder! Denna gång blev det mest dukar som rensades lite i och så ljudböcker som jag lånar ut....för dem vill jag ha tillbaka. En sak som jag inte hittar och som någon lånat är en mätsticka som jag tydligen lånat ut till någon !hundmänniska" och sedan glömt bort...den som lånat har med all säkerhet också glömt bort den. Den måste ha lånats i början på sommaren. Men läser du detta så snälla, säg bra var den är så kan vi hämta den någon gång. Ingen panik på något vis men det är så irriterade när man inte hittar var man gjort av saker.

Rolf tog sina småtjejer med sig  (han kallar Mocha och Sally för det) för att gå en ordentlig tur i skogen efter att han skjutsat Maja och Fredrik till båten. Kristinas ena dotter har även hon varit hemma över helgen. Hon och hennes katt fick åka med in.
Oj nu raderade jag allt jag skrivit....tur det finns en ÅNGRA knapp....SOMNADE....oj va jobbigt det är att man bara gör det hur lätt som helst.

Jag hade en film inspelad som de inte sett,  men idag undrade jag om de hade sett den? Det hade de gjort men jag hade mest gett i från mig en massa konstiga ljud så de förstod att jag sov och det gjorde jag hela filmen! Det är så typiskt mig och när jag inte har sovit ordentligt på em. Då blir det helt hopplöst att hålla sig vaken. Ja nu somnade jag igen, en mickrosömn.... Dessutom värker det väldigt överallt i lederna så det är nog dags att fylla på med piller.....

Har datapratat med Tilde och det är alltid lika roligt. Det händer så mycket med den lilla fröken nu. Hon har fått en massa tänder och kryper runt hur snabbt som helst. Sedan står hon väldigt stadigt men har inte tagit de första stegen på egen hand ännu men det är inte långt borta. Kanske händer det nästa helg när vi hoppas att vi är där nere... Sorry Monica(ska försöka ringa dig i morgon om detta)ni som kommer hit till ön då! Men vi är ju inte helt säkra förrän vi varit hos läkaren på tisdag och fått domen över hur det ser ut på röntgen. Har det gått åt fel håll vet jag inte om jag orkar åka ...men jag känner på mig att det är bra och att det står stilla.

Nej nu vill Bonnie bli utsläppt(ligger och gnäller) och kroppen vill ha mer droger så slut för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vet Du om att det är farligt och vara hos Dig ;D ;D ;D Man får mer begär av det mesta!!!! :)))))))))



Längtar till Er, längtar till Gotland, längtar till kakorna, solkristallen eller vad nu den hette och så sa min man Tomas att nästa hund skulle bli en jaktcocker :)))) Kanske har Mocha och Sally gjort stort intryck precis som Rolf sa sist vi var till Er!! Säger bara detta............. livsfarligt att vara hos ER skratt i massor



Denna förbannade sömn slog till hos mig med i fredags så jag hade gärna velat se filmen, men så blev det inte för jag sov hela kvällen och natten med. Har haft småtjejerna (dotterns hundar- Saga o Betty) på besök här i helgen, fullt ös för mig som mormor ;D det är verkligen som att ha småbarn igen :) Många kramar till Er mina kära vänner <3<3<3 Så klart vi håller tummarna för att det blir bra resultat på tisdag!!! Nu blir det soffan med maken! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback