Sömnlös

Låter som en pip och tjutlok på nätterna. Inte vill jag lägga mig heller fast jag är jättetrött för då känns det som jag inte kan andas. Det är jättejobbigt men nu har jag tagit vätskedrivande sedan i söndags morse och jag tror faktiskt det hjälper...det kommer visa sig i natt. Jag har kunnat röra på mig bättre idag, även om jag inte gärna går i trappen ännu. Vi får väl se om det kanske kan räcka med detta enkla, i så fall blir jag väldigt glad.

Har försökt skriva lite svar på några brev idag men många återstår + det dåliga samvetet. Varför har man så lätt att få dåligt samvete?? Det gör bara att man orkar och hinner mindre än om man kunder kasta bort det.

Ingen ljudbok finns att lyssna på utan jag har börjat lyssna om en del men jag ska nog be om skjuts upp till Apoteket...Biblioteket så klart!! Det finns säkert någon som jag inte lyssnat på men det ska bara bli av. I morgon blir det inte för då ska Rolf och Sally på jaktträning. Den lilla odågan har blivit väldigt mycket lugnare än tidigare. Jag har tränat henne i apportering = hämta saker som ligger en bit bort. Hon är väldigt duktig på att hämta saker åt mig men det är de andra oxå vilket är bekvämt när man har ont.

Nej nu ska jag försöka mig på att sova.

Kommentarer
Postat av: Siv Ödlund

Håller tummarna för att det vätskedrivande ska fungera! Och du, släng bort det dåliga samvetet. Såg att Bonnie fortfarande hänger med. Hennes syster Lotta var de tvungna att ta bort för lite sedan. Våran Smurfi däremot hänger med fortfarande, fast hon är ju "bara" 11 år förstås.



Kram från Siv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback