I morgon -röntgen

Så har ännu  en helg sprungit förbi utan att vi märkt något av den...eller lite men inte så mycket som jag hade tänkt! Jag skulle stända lekstugan, skrapa den utanpå och måla den, sedan skulle jag städa lite inne, sy dockkläder till dockan jag köpt som Tilde ska få endel till jul eller kanske inte förän till 2 årsdagen....vi får väl se hur det blir. Lina och Jimmie får nog bestämma när det är dags för en docka.

Ja som ni alla förstår så blev det inte något av vare sig det ena eller andra eftersom jag mått skit och inte förrän idag känt mig någorlunda normal igen.

Pernilla och Robyn kom ut hit för att vi skulle fota de 2 små pojkarna Benji och  Nike till en bok som Springer klubben ger ut var 4 år- Stambok. Först tänkte jag skita i det men så tänkte jag -Va fan, än är jag inte död så vi ska visst ha med något i denna också. Valet har  fallit på Pernillas (eller rättare sagt Robyns) Nike och Kenneths Benji(min halva ingår i honom på något sätt.



Vi gosade lite och han berättade en hemlis om husse....fast jag har lovat att inte berätta det för någon!!


Vi tror att vi fått till några  bilder och sedan ska de väljas ut. Vi tog väl 300 bilder totalt med 3 kameror men det behöver inte finnas någon som duger ändå...men hoppas och tror det.

Sen har jag vilat resten av dagen och i morgon ska jag till sjukhuset på röntgen. Det är på förmiddagen så på em kommer jag nog att slänga mig i sängen för jag är nog helt slut när vi kommer hem.

Nu ska jag lägga mig så jag kanske är lite pigg i morgonbitti. Vi måste komma ihåg att ta rullstolen med också för de har av 10 talet stolar bara 3 kvar efter sommarens tjuvar har länsat. Om det då var till ett sjukhus i något fattigt land men det är säket fyllon som tagit en eller ungar som tycker det är kul... Fruktansvärt onödigt är det i alla fall.

NU SOVA!

Kommentarer
Postat av: Marie dahlman

Hej gumman, härligt å se bilderna på dig å Rolf å alla hundar, skulle så gärna vilja komma över, men, men...

Tävlade ju med Stellabilden på facebooks sida i world springer contest, månadens bild men vi slutade 2:a till slut av 120 bilder!!! Så rätt ok ändå!! Här är snart vedugnsbygge på gång, ska bli roligt, spännande å ångestfyllt, hehe! Ha de så gott å hälsa Roffe!!!

Kram från Marie

2010-09-06 @ 17:00:10
Postat av: Pernilla Å

Oemotståndlig bild! Jag kunde inte låta bli att använda den jag också.

Hoppas det gått bra idag. Nu håller vi alla tummar, tår och sporrar tills du fått svaret.

/P

Postat av: Kitty

SÅ fina ni är :) Hoppas med att det går bra på sjukhuset idag och håller tummarna för bra resultat!! Massa kramar!

2010-09-07 @ 10:22:40
Postat av: Marianne clementz

Härlig bild! Håller tummarna för röntgen förstås.

2010-09-07 @ 16:26:04
Postat av: Fighter





Läser i kapp lite.

Gnäll så mycket du orkar!!!

Jag tillät mig inte det, men nu har jag börjat lite smått även om jag vann den här ronden.

Men ont har jag fortfarande.

Varje dag.



All världens styrkekramar till dig!!

2010-09-08 @ 07:36:15
URL: http://http.//fighterfighter1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback