I dag är idag

Idag är idag och inget annat fast man kan tro annat om man ser på mitt inlägg innan. Det skrev jag igår och sedan hade jag kommit åt en knapp som jag glömt fanns och kunde inte koppla upp mig. Men eftersom jag är en sådan nörd på datorer så hittade jag den till slut ...förlåt Jimmie att din svärmor har så kortvarigt minne men denna gång hittade jag den utan att behöva be om hjälp!

För övrigt har jag haft en skitjobbig morgon med många negativa tankar på OM livet ska vara till jul eller över...osv... Andningen var så jättejobbig efter att jag varit på toan, pinkat och tagit mina morgonpiller ...hur det kan ha något samband fattar jag inte men kanske har vätskedrivande pillret den effekten att det gurglar och har sig i kroppen innan det rinner ut?! Inte vet jag, hemskt är det i allafall.

Men när jag inte orkar blir allt så deppigt och jobbigt. MEN det är då min stress av allt jag MÅSTE göra innan jag ska dö kommer farande och då blir det bråttom för hur ska jag hinna....om jag redan tänker dö till jul så har jag inte mycket tid kvar och ja då kan man inte ligga i sängen och tycka synd om sig själv!
Så idag har jag lagat hundarnas älsklingspuffar = klätt överdelen på 2 sängar som var helt utslitna. Köpten en luddig, skön, blank filt som jag köpte på Jysk för 300 kr. Resten ska nog bli små mjukisar eller en barbie hund kanske...eller något annat viktigt som jag kan komma på. Sedan pratade jag i telefon med en värmlandskompis en lååång stund för det var jätte lääänge sedan vi pratat. Hon har gått från hundavel till kattavel och hade jag varit frisk skulle jag nog kanske gett mig på det också...men bara kanske.

Nu är det nog med ordbjajande, nu ska jag se på tv.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Sitter här och läser i din blogg, funderar och funderar, du är en kämpe min vän, och hoppas det inte har dykt opp nåt mera sattyg i din kropp,förstår inte hur du orkar vara så positiv som du faktiskt är, även om du känner dej väldigt ledsen i dag, och det måste man ju få vara eller hur?



Jag är också lite ledsen, men av helt andra orsaker

Älste sonen Filiph kom hem i Fredagsnatt och han har fått tag på en underbar tjej, och måtte dom få leva lyckliga, 3 hundar var med så 9 hundar har vi haft här hemma, MEN i dag bar det av till Gotland igen med en sväng förbi Ikea på hemvägen till Oskarshamn

Alltid lika roligt då dom kommer

Alltid lika hemskt då dom åker

Så man har väl inte släppt navelsträngen ett skvatt misstänker jag



Stor kram Lisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback