I dag var det gift igen...

Så har jag tankat mig full med gifter igen, det tackar jag för och hoppas det ska göra den nytta som är behövd. Efter det åkte vi till Willys....Willys!! Inte det andra stället idag utan Willys....tror ni jag träffat någon som jobbar där eller??? Jo, helt rätt och hon trodde jag glömt hennes affär till förmån för en annan...ni vet vilken. Men inte glömmer jag Willys, där finns mycket som inte andra har och bra sådana.  Så nu har jag rättat till snedfördelningen en aning ;-)

Men nu ska jag visa hur min peruk ser ut:



Ja så ser hon ut i sitt för första gången på typ 100 år eller vad det kan vara - långa hår. Det hade väl inte gjort något om det varit ännu längre, mycket vill ha mer heter det ju. Jag har invigt den till stan idag och då hade jag en något raffsig inbakad fläta där bak...hade ju inga hårspännen eller snoddar. Lyckades hitta några gamla rester som tjejerna lämnat. 2 halvtrasiga spännen och en uttöjd snodd...så det fick bli en snodd från sömnadslådan. Men nu har jag investerat i en hel lite väska med massor av snoddar och spännen från Willys. De hade en hel del att välja på men jag ska nog köpa en stor klämma i morgon, tror det kan bli bra och enklare.

Vi ska ögonlysa lilla Sally i morgon för hennes pappa har fått en konstig ögonsjukdom så cockerklubben vill att alla avkommorna ögonslyses och då gör vi naturligtvis det. Ska bli intressant för jag har sett några fläckar på dem...så någon dröm om valpar känns inte så aktuella tyvärr. Men jag orkar ju ändå inte så det är väl kanske lika bra även om jag för rasens skull önskar och hoppas att det inte ska vara något fel.

Nu ska jag se Idol...Olle(gotlänningen i Södertälje) lät inte så bra i kväll så han åker nog ut.

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är en koppia av Lina nu eller är Lina en kopia av dig istället ;))

Jag gillar när du har håret på ena sidan, då ser du så där modellig ut :))



Men flätor tycker jag att du inte passade i, men det är skert skönt med flätor, ibland hade jag också det, fast det var nog inte vackert det heller.

Vet inte men jag tycker man blir så gammal med flätor när man är äldre, vet inte vad jag fått de ifrån men så tycker jag.



Första och sista bilden är finast och sedan när du har utsläppt hår tycker jag är bäst.

Den bilden när du har huvudet på sned där är du så otroligt lik Lina eller tvärtom att det är nästa läskigt!!!



Många kramar och God natt, sussa gott på kudden nu!!!

Tina

2010-11-12 @ 23:15:27
Postat av: Birgitta

snyggt, du vet väl att det finns hårförlängning om du skulle vilja ha ännu längre hår ;)

Postat av: Tina

Glömde säga att Du är snygg som Du är oavsett hår, hårlängd och hårfärg samt snygga glasögon<3<3<3



KRAM mitt hjärta<3<3<3

2010-11-13 @ 15:21:24
Postat av: Marianne Clementz

Tjusigt värre!

2010-11-13 @ 17:23:36
Postat av: Pernilla Å

Ska erkänna att du verkligen passar i långt hår. Har bara sett dej i kort så jag kunde inte föreställa mej hur det skulle se ut. Vad behöver du? Spännen, snoddar, diadem eller hårband. Vi har massor. Du vet tre med långt hår i många år har gett ett ganska stort lager.

/P

2010-11-14 @ 17:14:33
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Lisen

så ovanligt att se dej i långt hår, du ser ut som en tonåring.

Håller tummarna för ögonlysningen

Kram

2010-11-15 @ 10:05:11
Postat av: Kitty

Fint de blev :) kul att kunna göra lite, jag är dålig på att görs något med mitt hår. Och toffs trivs jag inte i men måste alltid ha uppsatt hår på jobbet, då är fläta ett bra alternativ :) kram på dig!!!

2010-11-15 @ 21:37:47
Postat av: Barbro

Dina färger på pricken, ser väldigt du ut !



Kramar Barbro

2010-11-16 @ 15:31:47
Postat av: veronica

Vad fin du blev i din nya peruk, den klär dig mycket bra.

2010-11-16 @ 21:19:30
Postat av: Marie

Länge sedan jag var på besök här i bloggen.



Så fin du är i långt hår! Hoppas att allt är bra med er i övrigt och att lysningen gick bra. Hos oss flyter det på i sina vanliga banor. Är en hund kort just nu för Marco är i Norrland på tjejbesök.

Kram Marie

2010-11-29 @ 13:51:46
URL: http://www.eirams.com
Postat av: Grebe

Du blev 20 år yngre ;) Peruken klär dig mycket bra :)

// Kramar från ett -20 grader kallt Orsa

2010-11-30 @ 19:29:51
Postat av: lena bell

Hej

du är ursnygg!! hoppas vi kan ses en dag.

Jag är helt säker på att Zaki har någon slags hyperaktiv sjukdom men han är urgo Tyke är som vanligt, biter på örat m m... fortf...

2010-12-07 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback