Söndag förmiddag

Nu är jag av med kortisonet som gjorde mig till en röd tomat med en hals som också hade tomatfärg. Känner mig väldigt svag och ranglig. Skulle önska att jag fick ha mer ork att göra något. Till att börja med var jag jättespeedad av allt kortison men nu är det inte mycket med kärringen. Men jag är glad att jag inte ännu så länge mår så dåligt som jag gjode tidigare när jag fått så här kraftiga cellgifter men det finns väl risk att det kommer längre fram när kroppen inte orkar motstå eländet längre.

Jag är rätt trött orkar inte alls som igår när jag ännu kunde göra en hel del. Men idag är jag snurrig och tar en hel del extra morfin för att orka vara uppe på benen lite i alla fall. Jag kanske inte skulle skriva om morfin och annat som dårar kan vara intresserade av men jag tror inte att det är så många som hittar in på min sida så det är nog lungnt.
Jag somnar mitt i det jag gör och sedan känns det som om ögonen inte riktigt vill vara med, de liksom fastnar lite ...som om de sitter i en gummitråd...en seg en. När jag äter känns det som om munnen och svalg har en hinna som gör att allt blir lite slätstruket...vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.

Nu har jag druckit lite kaffe och en "Bröllopsmazarin", tänk vad alla ska utnyttja detta drottningbröllop. Såg ICAs olika saker som de erbjuder...eller det är väl för alla butiker antar jag. Servetter, choklad, ljus, ...ja jag vet inte allt vad det var men det verkar lite fånigt tycker jag. Men, men det kanske är roligt och ha ett litet eget brolopp där hemma. NU lyser solen!! Tänk om den kunde komma fram och ge lite näring till allt. Det är så tråkigt när det alltid är grått.

Kommentarer
Postat av: Karin Nylander

Kram från Halland!!

2010-05-17 @ 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback