Lökarbesök

Idag ska jag träffa min läkare och jag hoppas inte hon hittat på något jobbigt...som inläggning. För att förebygga chansen har jag packat väskan! Har jag inte med den så blir jag inlagd men nu hoppas jag slippa eftersom jag HAR packat väskan!

Tempen var rätt hög i morse och jag har bara orkat ducsha, klä på mig och äta lite risgrynspudding med saftsås och nu till lunch en banan. Kristina ska komma och hämta mig och min rullstol - för idag finns ingen ork till att chansa på det området. Det har hänt att det inte funnits någon att låna och då har jag gått in men idag orkar jag inte.

Kristina ska dessutom ta ut hundarna på en lite koppelpromenad. De är bara 3 idag för Stella är hos Emelie och Kinna och då fixar man nog 3 även om man är ovan. Gå med Stella och Sally samtidigt är annars inte så lätt om man inte är van. Det är lite mer fart i dem än i de andra 2 tanterna.

Hör ni inget på ett tag så vet ni varför..., då har jag blivit inlagd. Kanske kan Maja(dotter)skriva och lägga ut åt mig i så fall. Men jag tror inte det blir aktuellt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du snart mår bättre. Vi tänker på dej och din familj. Kramart från Familjen Lindblad och Sigge

2010-05-18 @ 18:36:08
Postat av: Marie

Självklart är du hemma igen idag.

Kram på dej starka kvinna, tänker på dej ofta.

//Marie

Postat av: Siv Ödlund

Håller tummarna för att du slapp bli inlagd!



Kram från Siv!

2010-05-19 @ 07:58:29
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Tina

Hoppas Hoppas att feber går ner och att Du slipper bli inlagd!!! Hoppas Hoppas Doktorn är snäll och att din väska hjälper med att mota Olle i grinden så att säga!!! Massor av kramar till Dig från mig Tina!

2010-05-19 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback