Jobbigt

Tänk va livet kan vara jobbigt....det gör ont i halsen, i huvudet, i kroppen, det svider och brinner av tårar och annat skit.


Men då tänker jag på Tilde och då blir det lättare! Hoppas det blir lättare snart igen. Har ringt till onkologen och vi har bestämt att så länge tempen inte stiger ytterligare så kan vi avvakta, men halsontan tycker de inte om.... Jag säger att det nog blivit lite bättre, det går bra att svälja...jag vill inte in! Det är såå jobbigt att bara åka dessa 6 mil in och sedan ligga där och vänta på att de ska bestämma sig för hur de ska göra. Nej jag vill vara hemma  även om jag bara orkat ligga och sova mest hela dagen. Pratat lite kort i tel.idag annars bara sovit. Rolf ska få göra risgrynspuddig med saftsås åt mig när han har handlat hem lite ingredienser till det! Har absolut ingen matlust, men det kanske skulle kunna vara gott. Nu ska jag sova lite igen!

Kommentarer
Postat av: Aina Fröjd

Stackars dig :( Hoppas det blir bättre snart.Ber till en högre makt. Tror ju att det finns en så´n.



Kram/Aina

2010-05-17 @ 18:07:42
Postat av: Anna-Greta

Brukar följa din blogg av och till. Kände att jag vill lämna en kommentar. Beundrar din styrka trots att det måste vara jättejobbigt. Förstår att tankarna skingras lite vid tanken på ett sånt sött litet barnbarn. Lite lik mormor? Skickar styrkekramar.

Postat av: Pernilla Å

Tänker på dej hela tiden. Hoppas, hoppas att det snart blir bättre.

/P

2010-05-17 @ 22:16:36
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Kitty

Tur att du har Tilde :) Vi jag och min (h)underbara, på andra sidan sverige skickar en bamse kram till dig!

2010-05-17 @ 22:41:44
Postat av: Tina

Så himla söt hon är Tilde och så lik sin mormor och mamma hon är :)) Tur att du kan tänka på henne och titta på dom fina bilderna på henne!!!



Finns det inget onkologteam som åker runt till cancerpatienter i deras hem på Gotland?



Förstår dig till fullo att du inte orkar åka så långt för att sedan vänta på vad dom skall besluta om!! Nä jag håller tummarna för att det halsonda går över snart och att allt det skit som har blivit värre av blir bättre snart, så du kan njuta av solen lite och andas havsluft!!!! Tänker på Dig varje dag, du finns på min axel!!! Bamsekramar från mig Tina/Kattis



PS. jag har skickat ett mail till dig också DS.

2010-05-18 @ 08:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback