Gott Nytt År!!

Ja så var jag tillbaka här på blogge  igen efter ett låånngt uppehåll. Har tänkt skriva ända sedan det var dags att alla barnen kommit men vad blev det av allt ?!...ingenting. Jag har inte mått så värst bra och idag mår jag skit efter att jag fick cellgiftsbehandling i går. Vill gärna glömma att jag blir dålig av den och varför. Magen är nu idag jättestor, jag ser verkligen ut som om jag är i sjunde månaden. Sover sittande för att det rasslar och snorklar när jag ligger ner. Dessutom har jag ben som jag inte orkar lyfta pga att de är så fulla av lymfvätska som gör att de sväller och ser helt blanka ut. Jag kan nästan  inte lyfta dem och inte heller ta på mig strumpor. Hur ska det gå när jag blir ensam?! Men enligt läkaren och sjukgymnasten ska det bli så gott som bra om jag får hjälp av sjukgymnasten med att linda eller få ett par stödstrumpor.   Så nu hoppas jag på det i början av nästa vecka...på det nya året. För som det är nu så står jag snart inte ut med allt. Andningen är hemsk pga att magen växer och växer för varje dag och blir allt större. Det är jättejobbigt men nu ska jag lägga mig och vila medan döttrarna förbereder för nyårsmenyn. Det ska bli lite extra gottigt efter vad jag hört och det är ju aldrig fel.                                                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Monica

GOTT NYTT ÅR till er alla!

Nu hoppas vi att sjukgymnasten kan få ordning på din "kropp" ;-)

Kram/Monica

2011-01-01 @ 10:17:35
Postat av: Lisen

Hej vännen

Hoppas det blev en god middag, skälva var vi på nyårsfirande hos goda vänner och som vanligt var vi klara lagom till 12 snåret eller som lillasyster sa TYPISKT SKÅNINGAR, ja gott var det i alla fall

Gott nytt år hela familjen från oss

Lisen

Postat av: Marianne C

Usch att du ska behöva ha det så besvärligt. Hoppas att du får lindring av stödstrumpor. Hoppas också att nyårsafton blev till belåtenhet!

2011-01-03 @ 07:25:35
Postat av: ingvor

Hoppas att allt går bra för dej och att du nu får hjälp.



Kram Ingvor

2011-01-03 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback