Soligt


En busig Ceder!

Å ännu en solig dag och jag fryser ändå....det är konstigt att man kan frysa när det är 24 grader varmt. Men min kropp är ju inte som vanligt så på det viset är det kanske inte konstigt. Jag känner mig som om det är en jättedammsugare som suger mig bakåt i bland, huvudet och hela jag...det snurrar. Vet att allt detta går över men det är ändå jobbigt när det pågår.

Jag har bett Susanne köpa med sig glass och en påse Kina Snacks/ris(min nya pasion i livet)för sedan när hon kommer tillbaka ska hon få Vinbärskaka med glass till kaffet. Hon är alltså ute med hundarna just nu. Sally nästan vrålar när hon kommer. Hon blir helt hysterisk, Sus försöker få henne att sitta och koppla av innan hon får gå utanför dörren men det sitter hårt ...hon är så på! Vi hoppas att hon ska lugna ner sig till slut för annars blir det inga jaktprov för hennes del.

Jag gillar inte när hundar blir stressiga, inte människor heller för den delen. Stress är för det mesta dåligt även om det i små mängder kan vara bra att ha.

Nu sitter jag här och somnar.... DET är KONSTIGT eller hur?! HUR KAN man sitta och bara somna helt plötsligt. Pratade med min onk.läkare om det och han sa att det var ett typiskt symtom på detta cellgift.. Så för honom var det inte alls konstigt. Jag skulle bara akta mig så jag inte hade hett kaffe eller te som jag häller över mig. Nu ska jag lägga ut dynor i stolarna så jag kan sitta här ute med min ömma kropp.
För sitta utan dyna går inte...ja då måste jag i så fall sitta på kläder eller bara sitta en liten, liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback