Hundar i gård eller...


NU är den enkla varianten på plats för i fall att den skulle behövas. Jag får ångest bara av att se den, hundgården alltså. Visst är det fåningt och larvigt i störrsta allmänhet men hundgårdar har aldrig varit min grej. Jag kan tycka att det är okej att ha hundar i hundgård för att de troligen har roligare där än att ligga inne men aldrig längre än kanske 6 tim. Men blir det längre som kanske 8-10 tim...nje, det kanske man kan ha vid något enstaka tillfälle.

Nog om detta. Idag har jag ryckningar så jag har tappat saker flera gånger, jätte jobbigt. som tur är har jag inte hållit i något typ kaffe(har inte druckig något ännu...)eller te. Har även gått på tomten och sett ut som ett fyllo så jag är glad att ingen sett mig. Jag har som tur är haft något att hålla mig i så därför har jag inte ramlat omkull. Nu
ska jag fixa lite kaffe för en hel dag utan är ju inte nyttigt eller vad säger du BF?! Det är väl helt otänkbart för dig du som har en konstig idé hon måste nämligen ha kaffe för att kunna somna och det behöver inte jag för bara medan jag skivit dessa rader har jag somnat typ 500 gånger. Så NU går jag!!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jasså nu äntligen är hundgården uppe, och visst måste man ha kaffe för att kunna sova. Det vet väl varenda människa :)

Postat av: Mariell

Klart att det är ok att ha hundarna i hundgård några timmar. Alla vet ju att du ALDRIG (inte Rolf heller för den delen...) skulle låta dom vara där längre än absolut nödvändigt! :)



Saknar dig, tänker på dig och hoppas att du ändå har det/ mår ganska bra trotts skakningar och annat.



Varma stärkande godnatt kramar från Santa Barbara/ Mariell

2010-08-18 @ 07:06:42
URL: http://marielldahlstrom.wordpress.com
Postat av: Connie Blomberg

Har följt din blogg så länge,(fick tips av din granne, Christina) och kommer inte ihåg om jag skrivit förut, men strunt samma! Helt underbart hur du/ni fixar ert liv! Blev väldigt orolig då det dröjde så länge innan det kom in nåt efter rubriken: "Glädje", men sen kom ju förklaringen efter ett bra tag :-) Bamsekramar från mig, Connie, som du jobbade med på Warvsholm, och då också träffade Husfruns son Rolf, och blev superkär, ni blev ett par, och nu är det som det är!



Connie

2010-08-18 @ 14:30:16
Postat av: Pernilla Å

Min mamma behöver också kaffe för att kunna somna. Vilka idéer men det kanske är psykiskt. Jag har aldrig haft problem med att somna även om jag druckit mycket kaffe.

/P

2010-08-20 @ 11:42:22
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Barbro

Vi har hängnat in halva tomten med högt staket så Bubba kan gå fritt med tillgång till altandörrarna. Hälst är ju Bubba runt fötterna på en. Kissa och bajsar gör man inte på tomten tycker Bubba, mer rumsren hund får man leta efter.

Satt en grind mellan stora altanen och gräsyta ifall man har folk hemma som har problem med hund i knät eller om man har hundbesök.

En vacker dag idag, ska ut njuta !

Kram Barbro

2010-08-23 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback