Lördag...ops..söndag!

Ja nu sitter jag här och väntar på att bli trött av de 2 piller som jag tagit och lite känner jag så detta blir ett kort inlägg. Vill ju inte missa "sömntåget" när det går...inte riskera att bli kvar på "perongen"!

I eftermiddag har vi haft trevligt uppiggande besök av familjen Åhlin, alla utom Mickan. De levererade en hundkoja som vi ska ärva till Sally och Mocha. Jag har inte sett den men enligt herrarna var den jäv... tung! Det låter lovande tycker jag.

Jag har mått ganska bra idag och inte haft några större smärtupplevelser. Har väl inte gjort så mycket heller men jag ville vara pigg när besöket kom och det var jag.

Nej NU måste jag lägga mig för nu är jag jätte trött.........zZ..Zzzz...zZzzzzz..........
 
"Honey" 2 veckor, för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Marie

En sån söt en! =) Har ett par timmars arbetstid kvar och vi har lugnt just nu så jag surfar runt i etern. Vad bra att du fått sovpiller. Vad fina bilder du lägger in =)på bakverk mm Ja du U-B!!! Du skulle nog haft ett kondis. "U-B:s Gotti-Gotti" ;)

Ska nog ta mig en kopp kaffe nu...en smörgås kanske..ja, medans det är lugnt =)

Ha en bra söndag!

kram Marie

2008-11-09 @ 05:52:31
Postat av: Pernilla

Tack för bullarna! Kan ännu känna den ljuvliga smaken.

/P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback