Helgens Ros!

                                                        image187

Skulle vilja ge er alla en bukett med vackra blommor! Ni ska veta att jag känner mig rik inte på pengar men på vänner. När man kommer till en utställning som man inte vet om man ska orka med överhuvudtaget och blir emottagen med egen parkeringsplats, sängplats(när och om jag behövde), alla är glada och SER mig! Det är något som jag inte tar för givet eftersom jag tidigare varit med om att jag blev osynlig av att jag var cancersjuk. Det är rätt vanligt att folk blir rädda och att den som är sjuk blir osynlig. MEN det som hänt på 18 år är nog att folk är mer öppna och inte lika rädda längre. Det finns ofta hopp även för den som fått cancer, det behöver inte betyda DÖD även om det i mitt fall inte går att bota. 

Jag är så glad och tacksam över att ni finns där och att ni inte gömmer er!
Kram till er alla - jag är lite snål med att dela ut dem-kramarna- pga.smittrisker osv...ni förstår nog HOPPAS JAG!

Jag har överlevt helgen men är väldigt öm och har svårt att gå. Rollatorn fick komma fram och vara mitt stöd i ett par dagar, sedan har det gått utan. Jag hoppas värken ska avta eftersom så att jag kan få sova bättre på nätterna. Jag förstod att det skulle komma surt efter men det var det faktiskt värt. Så även om det är jobbigt nu så har jag trevliga minnen att leva på ett tag framöver!


Hur gick det då på utställningen!?! Jo blandad kompott som vanligt men några riktiga höjdare fick vi. image188
Tyke fick sitt 2:a Cert! Så nu fattas ett till han är Champion, så nu får vi sattsa på några turer till.
image189

BIS -avelsgrupp + BIS-2
image191

Uppfödargruppen blev bäst dag ett och BIS-2 eller om det var 3....
image190

Casper fick CK på lördagen och det kändes så skönt att någon mer än jag och matte äntligen SÅG hur bra han är!

Ett extra tack för all hjälp med bad, klippningar och annat till Susanne, Pernilla Å och P, Kitty(så klart ;-)) och mina egna tjejer! Maja fixade mat till alla i huset under utställningsdagarna.


Sedan avslutades söndagen med att bada ur utställningsfrisyren -ordningen återställd!
Tack Susanne, Marie & Anna-Lena för badet hälsar Bonnie!image196
Hemsidan ska snart uppdateras med mer bilder på fina hundar som var med.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Massa fina bilder från helgen ju! :) Det var så roligt att träffa er alla igen! Massssa masssa kramar!

Postat av: Pernilla Å

Så många fina bilder men jag gillar ändå badbilden bäst. Lyckliga, våta, lillaluktande (antagligen) Bonnie.
/P

2008-05-16 @ 08:08:11
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Marianne

HÄrliga bilder och särskilt kul med Tyke eftersom han är brorsa till Nemo så känns det lite extra kul tycker jag. Underbart att alla ordnade för dig Ulla-Britta på utställningen så du orkade med, måste ha varit kul och uppskattat förstår jag.

2008-05-16 @ 19:58:20
Postat av: Anna-Lena

Det är ju bara en vecka sedan vi svettades i Traume! Härligt att se alla bilder. Assar var skönt trött efter att ha varit tupp i hönsgården några dagar. Han längtar efter tjejerna...Det är bara så härligt att få vara med i Alva några dagar och leva hundliv tycker både Assar och jag! Massor av kramar och tack till dig och Rolf.

2008-05-17 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback