Svajjar

Oj vad det svajjar i gårdagens inlägg på slutet speciellt! Förlåt Susanne, jag menar inte att du har dålig kondition på något vis...för det får man ju intrycket av som jag skriver... och sängen ersättas av sängen??!? ...Soffan skulle det nog ha stått på någon av raderna. Ja,ja nu är det ny dag och nytt liv!

Jag har så ömmt i kroppen och jag hoppas att det snart ska bli bättre, men det känns som det är långt borta. Jätte trött och skulle nog helst även idag ligga i sängen. Allt tar emot och känns ömt, ömt och ont!

Har haft ströavbrott här på morgonen men jag hade hunnit värma mig tevatten innan det försvann. Nu har den kommit tillbaka och jag ska nog göra mig en mugg kaffe innan det försvinner igen, man vet aldrig! Mamma gav mig ett bullrecept som lät väldigt gott och enkelt men det får vänta till bättre tider för det orkar jag inte även om det som sagt var enkelt så är nog nästan inget enkelt nog just nu. Medan strömmen var borta satte jag mig med mina fyrfota vänner i en stol med mjuk dyna ute i solen. Ville inte ha in dem i stora rummet med alla deras blöta fötter i soffan eller sängen! Tur att solen var framme och värmde skönt på min värkande kropp. Ska nog ta en kopp kaffe med mig ut i solen och få ännu mer värme. Man får väl passa på medan den finns kvar, solen alltså!! Många verkar åka utomlands i år eller så är det bara jag som har hört att det är flera som gör det för att jag saknar den riktiga värmen från i sommar. Man hör det man vill höra heter det ju!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha det där med konditionen stämmer nog. Fattar inte varför den aldrig blir bättre så mycket mer som jag rör på mig nu för tiden. Vi var på träningen i går kväll och det gick faktiskt ganska skapligt när man får ta små stationer och inte hela banor men som sagt konditionen kunde varit bättre. Ska sätt upp slalom och däck här hemma med så vi får jobba lite i helgen också när de andra i klubben är iväg till fastlandet på tävling. För helgen därpå ska ju Emelie tävla med dem i Oskarshamn.

2010-09-01 @ 20:23:42
Postat av: Marianne Clementz

Oj oj vad duhar det besvärligt nu. Beundrar dig som kämpar på hela tiden, helt fantastskt!

2010-09-01 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback