Tisdagkväll

Idag har jag haft besök av Pernilla och Robyn med sina fina killar med sig. Alltid likar roligt när de kommer och Mocha passade på att få huvudet plockat....så nu är hon så slät och fin.

För övrigt så mår jag väl rätt så  bra. Råkade tippa en stol i går så jag for handlöst rakt brakåt och slog skallen rakt i golvet. Det gjorde jävligt ont och jag låg på is en lång stund efteråt innan jag gick till sängs. Idag är det lite ömt men jag hoppas att det inte ska ha blivit något kvarstående. Hoppas ömheten går över snart för det är lite jobbigt att känna av det hela tiden. För övrigt så mår jag bara bra och känner jag mig så här framöver så är jag jättenöjd. Men det brukar ju bli sämre och sämre för varje dos man får men detta ska ju vara lite snällare än dem jag fått nu på slutet. Men osavsett så är det bara en sak som är viktig och det är att det gör nytta där det ska!! Jag har haft lite ont i levern idag men inte lika mycket som förra gången. MEN det betyder ju inte att det inte gör nytta...hoppas jag.

Levern är lite svullen igen men det är väl som sist att det gick tillbaka lagom jag skulle få en ny behandling. Så nu vet jag att det är cellgiftet som ger denna svullnad av min mage....alltså inte bara att jag ätit mig till en stor mage.
Det ska vara en hel del vatten i buken också och det hoppas jag även i fortsättningen ska försvinna av sig självt för annar måste de gå in och tömma precis som de gjorde med lungan.

Men nu ska jag nog ta och lägga mig för jag är så trött....har svårt att hålla ögonen öppna och det är inte så himlans bra när man ska försöka skriva. Får nog ta och skriva i morgon i stället när jag är hemkommen från distriktan som ska ta några prover på mig. Jag ar så tur att Mona förra veckan kunde komma från jobbet och skjutsa mig och i morgon är det Leif som förbarmar sig över mig. Det är så tacksamt för annars skulle jag vara tvungen att be svärmor och jag vill helst inte åka med henne ...hon klara lansvägen bra men tillsammans med andra trafikanter så ...nnjeee... bara i nödfall om ingen annan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback