Prover

Idag fick jag ta mig själv till distriktan för provtagning...eller helt själv var det ju inte för Mona kom och hämtade mig.  Sedan följde hon med in och stöttade mig. Jag blir så snurrig i huvudet ibland och speciellt när man är ensam och inte har något att stödja sig på. Men allt gick bra och proverna är tagna.

Jag känner mig "pottig" i huvudet av allt morfin men vad ska jag göra åt det?! Jag har försökt sänka dosen men det går inte, får så ont. Min mage är stor och ganska ömmande...svidande. Önskar det hade hållit sig borta från levern för det är så jobbigt. Jag ser verkligen ut som jag är gravid. Gå till och med omkring med handen liggande så där som man gärna gjode när man var gravid eller hade njurcancerm(Hade jag som vägde drygt 3 kg och då var maten. Ska in på koll och få cellgiftet på fredag. Det är så konstigt med kissningen....jag kissar flera liter varje kväll, men det ser inte ut att vara något konstigt.

Det är så här konstiga saker som händer när man får en massa gifter i kroppen - Sova är gott och det ska jag göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback