Nu närmar det sig

Ja nu närmar det sig, dagen med gifternas gift! I morgon ska jag få första dosen av cellgiftert som förhoppningsvis ska förlänga mitt liv ytterligare en gång. Det gick ju bra förra gången så jag hoppas på en gång till. Inget vet man och tur är väl det.
Har för en timme sedan tagit kortisontabletter 16 st som man löser upp i vatten. Sedan ska jag ta en omgång till i morgonbitti en timme innan cellgiftet ska ges. Lina och Tilde åker i morgon med flyg från Visby till Ängelholm och det går 9.00 så de ska vara där vid senast 8.30 och sedan ska jag vara på sjukhuset till 10.00. Jag vill inte till sjukhuset förrän det är dags, får väl hitta på något annat så länge.

Helgen har varit härlig med Birgitta, Annelie och Elsa här+Isak(hund) från fredag - måndag em. De lyckades få boka om och stannade en dag längre vilket var tur. De hade varit på utställning i kylan och regnet hela helgen så vi fick inte träffas så mycket som vi ville. Ska skriva och lägga in lite bilder från det en annan stund.

Resultatet från utställningen var den sämsta någonsinn för våran del. Berodde kanske på att vi mest hade ett gäng mycket ofärdiga juniorhundar med. Men våran jätte härliga hane Tyke fick inget cert någon av dagarna, vilket vi inte fattade något av för han har aldrig varit så fin som nu! Lördagens domare gav de mest konstiga kritiker som jag någonsinn sett. Men man betalar för att få höra vad den domaren tycker om ens hund så det är bara att tacka och ta emot hur konstigt det än är.

Nu ska jag sova så jag orkar upp ur sängen tidigt....tidigt...

Här ser ni en annan trött bild på en kladdig tjeje och hennes mormor!

Kommentarer
Postat av: Lisen

vilket litet gulltroll, man blir rakt kär, var på pippi teater i går med vår fosterpojke, och där kom en liten tult och bara tog mej i handen dom är väl för underbara dom små, men som det ser ut i detta hus dröjer nog barnbarnen ett tag tyvärr, fast jag kan tycka det är DAX FÖR LÄNGE SEN.



Håller tummarna nu att du inte blir alltför kass efter dina behandlingar, du är en riktig Kämpe.

stor kram från ett ösregnande Skåne, inte sett maken till väder på bra länge

Lisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback