Nervös

Fan va jag är nervös för svaret på skallröntgen! Jag har haft så ont i högersidan, speciellt i går söndag.... Sedan satt jag och läste tv programmen för veckan och säger då att -Å Saltön ska börja igen! Rolf svarar då -Vi såg ju första avsnittet förra veckan... det kommer du väl ihåg!? Nej det kommer jag inte håg, det är inte möjligt...det kan inte vara möjligt att jag sett det! Jo vi satt och såg det, sedan kanske du sov någon stund men JAG (Rolf) vet att du satt med där och såg! Då kände jag att det är något som inte är bra...blev faktiskt rädd.

Men förhoppningsvis så kanske jag påverkar mig själv så mycket psykiskt att det är därför jag känner så mycket. Jag är väldigt bra på att både förtränga och att psykiskt få saker att kännas...tror jag! Fast bäst är jag på att förtränga, det är jag mästare på, det vet jag efter njurcancern!

Ja, ja...nu bävar jag för onsdagen och det kanske inte är konstigt...jag vill inte ha hjärntumörer också! Det räcker med bröst, skelett och njurcancer. Någon jävla tumör i skallen vill jag inte ha!! Hålla alla tummar i världen för att allt är inbillning.

Solen skiner, snön smälter och jag har hela sommaren framför mig med lilla Tilde och annat trevligt. Då ska man inte behöva få något smolk i livets hjul. I alla fall ingen tumör. Jag skriver igen på onsdag - glada bud hoppas jag! DÅ när jag vet ska jag börja tänka positivt men just nu orkar jag inte!

Kommentarer
Postat av: Mariell

Vi är många som kommer hålla tummaro ch tår vi har! Vi hoppas på glada bud och att sommaren med Tilde blir fantastisk:)

Kram

Postat av: Marie, Orsa

Hej U-B!

Har inte läst din blogg sedan lilla så söta, Tilde, var på besök hos mormor och morfar:)

Läste ditt senaste inlägg och tnkte att Du har ju under lång tid befunnit dig under mycket stark press och stress och så kan du lägga till det övriga skiten med smärtor, mediciner mm.

Det kanske inte är så konstigt att du glömmer,så ta inte ut något i förskott...försök...men jag förstår om det inte är lätt och jäkligt, jäkligt nervöst inför svaret.

Jag håller alla mina tummar och tår...och jag tror inte på Gud men jag ska be honom/henne också att hålla tummar och tår för dig.



Många kämpe-KRAMAR

//Marie

2010-03-15 @ 19:51:00
Postat av: Lisen

Hej min vän.

Som jag skrivit förut är du inte ensam om att vara glömsk, i bland blir jag rädd för mej skälv så virrigt det är där oppe i hjärnkontoret, men jag skyller på åldern.

Håller tummarna Ulla-Britt på positiva svar på Onsdag.

Tänker på er

KRAM LISEN

2010-03-16 @ 07:11:32
Postat av: Elisabeth Jacobsson

Hej på dig!

Håller alla tummar som finns att du får ett bra besked! Angående glömska så sa jag häromdagen till Hasse;

- Elias har visst sovit hela natten, så bra!"

- Men snälla du (säger Hasse) han vaknade och skrek ju så och du gick upp och tröstade och sedan somnade han om.

- Va?? Har jag INGET minne av...

Skyller det på att jag är småbarnsmamma och trött för jämnan... På tal om det så väntas det tillökning igen här till sommaren! Hoppas det blir en som sover hyfsat på natten...



Stora kramar från Elisabeth, Triss och resten av klanen

2010-03-16 @ 10:59:02
Postat av: Pernilla Å

Dina nerver har som vanligt smittat av dej till mej. Önskar så INNERLIGT att det är glada besked även den här gången.

/P

2010-03-16 @ 11:16:19
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Kitty & Texas

Åhhhh vi hoppas med på positiva svar!! Massa kramar till dig!

2010-03-16 @ 16:08:23
Postat av: Barbro

Har inte du fått nog med skit nu ! Behöva oroa sig jämt ! Önskar hoppas vill att du ska få va ifred och ha det bästa livet man kan få ! Du måste va gjord av hårt virke som tar tillvara de bra stunderna det är så var man och kvinna skulle leva.

Du måste ärvt det glada goa av din mamma, speciellt. Kommer ihåg när vi kom in efter hundprommisarna vi gjorde. Då brukade hon säga nä nu tror jag vi fixar pizza eller petsioer. Föste undan disken och gjorde mys. Fyra ungar kompisar hundar, jag älskade ditt hem.

Din pappa va ofta ute på jobb någonstans i världen värdens goaste pappa också, bara goa minnen.



Kramar från Barbro

2010-03-17 @ 15:54:26
Postat av: Siv Ödlund

Hoppas verkligen att du fått ett bra svar!



Kram från Siv!

2010-03-18 @ 12:27:30
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Marie, Orsa

Blir lite Orolig och fundersam...hoppas verkligen att det gått bra!!? Positivt svar...

Hur det än gått så en stor Bamse-KRAM till dig från mig.



2010-03-18 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback