Dagen innan

Det ska bli så skönt att komma hem i morgon efter att ha fått cellgiftet. Låter väl lite konstigt att man redan NU längtar efter att det ska vara över. Jag både hoppas på tömning av magen eller inte...för det är så jobbigt och speciellt i  nuläget.
Hur som helst så har jag inte gjort  nästan något denna dag. Vattnat orkidéerna och...ja något mer är det väl kanske.  

Det var en som tydligen tyckte jag skulle ta och börja städa...



Jag ville laga mat i stället men hon tjatar en bra stund och fick till slut ta den för att hon skulle bli nöjd!

Nu ska jag se Lynley och se om tvboxen vill spelar in det för då kan jag sova i soffan och titta om den en annan stund allt utan dåligt samvete mot mig själv. Städa tänker jag inte göra för det är ingen ide´redan. Så lilla Sally får nog ta det själv ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Marianne C

Nämen vad gulligt!

2010-12-10 @ 16:47:55
Postat av: Marie "grebe"

Hahaha...skicka hit henne är du snäll ;) så söt!!

2010-12-14 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback