Hej å hå...

Hur segt kan det bli??... Det värker och värker, vaderna är som stockar och ömmar väldigt. Jag ska ju må som bäst nu men det gör jag inte denna gång. Är det psykiskt eller är det kroppen som börjar tröttna på allt gift som sprutats in i min kropp. Troligen det senare men psyket är så klart även det en bidragande faktor. Jag hoppas det blir sista gången med detta cellgift och att jag kan få vila ett tag utan. Fast helt utan vill jag nog inte vara för då blir det nog kalas för cancercellerna och det tänker jag inte bjuda in dem till. De har haft nog med party i min kropp...dessutom hör jag just på nyheterna att hjärnan ändrats pga att jag haft så hemsk mensvärk under hela mitt "mensfyllda" liv. Men hur hjärnan ändras blev jag inte klok på mer än att den växer i smärtkänsliga delen ...OJ, OJ ...med all min smärta så borde mitt huvud se ut som en super stort vattenmelon...ja jag har rätt stort hatt mått så det är väl mensen det beror på! Nu vet vi alla som har stor skalle att det beror på just mensvärken och ni som har stor skalle utan mensvärk...? Ja vad det då beror på har jag ingen aning om men om ni väntar några år så får ni säket svar på detta också.


Kommentarer
Postat av: Tina

Har inte kunnat skriva Sms till Dig UB för jag har bara 30öre på mobilen ;) Så det blir inget Smsande här inte, pank o fågelfri som dom brukar säga!!!



Hoppas jag kan fylla på mobilen lite på onsdag :))



Jag hörde också detta om mens och mer smärtområde i hjärnan på radion eller var det på TV'n.



Undrar vem av oss som är vimsigast. Köpte samma tidning två gånger och jag trodde jag inte hade den hemma, läste den ny inköpta tidningen och på sluttampen av tidningen så märkte jag att detta hade jag nog läste förut och då kom jag på att denna tidnignen ägde jag redan. Så kan det gå när man slarvar med pengar och minnet sviker, men vad gör det om hundrar år, kanske fattigare.



Hoppas verkligen att det blir lite bättre i dina stackars ben och din stackars kropp, den behöver vila nu från smärtan!!!! Tänk om du skulle få vila från smärtan bara för en dag, så mkt mer energi du skulle få och kunna njuta mera just för den dagen utan att vara nerdrogas elelr groggy.



Om jag fick önska mig en sak så var det EN dag att Du skulle få vara helt smärtfri!!! Fick jag önska mera så skulle det vara FLERA Dagar som Du skulle få vara smärtfri och må bättre!! Nu vet vi ju båda att så kommer inte fallet bli, alltså mina önskningar, men om jag så kunde bara få önska mig en bättring så du skulle få må lite bättre och så du skulle kunna få njuta lite av dagen utan att behöva plågas så himla mkt hela tiden 24timmar om dygnet!!



Många kramar min vän Ulla-Britta!!!

// Tina <3<3<3

2010-08-22 @ 21:56:36
Postat av: Lisen Lundström

Hej hjärtat

ser att kroppen jävlas igen, ja det är inte lätt, men du är då en kämpe med stor portion humot till på köpet, det blir många leenden när man läser din blogg

på Torsdag åker jag till Gotland, snusa bebis Frida hälsa på tjocka släkten och utställning så klart

Kommer du att orka åka inn någon av dagarna???

är så trött i huvudet så massor av stavfel förmodligen men det bjuder jag på

Kram Lisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback