Bättre

Bättre och bättre för varje dag som tur är. I dag gick den första nageln av


Det ser kanske inte värre ut än en glupsk nagelbitare kan åstakomma. Men för mig känns det jättejobbigt och äckligt...ska verkligen alla ramla av så här?! Kanske ännu längre ner. Det känns så oskyddat och konstigt.

För övrigt har vi varit och kollat på spisar för våran lucka till ungnen är lite elak och vill inte alltid gå i lås. Men annars är det inget fel på den. Det känns lite konstigt och onädigt att behöva skrota en annars fullt fungerande spis för att tuckan inte vill vad vi vill. Vi får väl se vad det slutar med.

Vi var till tippen med papper och plast också. Efter det skulle vi köpa med oss något gott till kaffet men AJaj...fiket var STÄNGT så då fick det bli Konsum. Men vad hittade vi där?? Jo 10 äppelmunkar/Bullar som var stenhårda. För övrigt  ger hela butiken ett torrt och urtråkigt intryck. Förstår inte vad det är men man blir inte köpsugen när man är där inne. De har helt misslyckats med att få mig köpsugen och glad när jag är där...kanske är bara jag men det är ju en för mycket hur som helst.

Nu ska jag äta Jordnötsringar och se film om att hämnas på några som skadat.

Kommentarer
Postat av: Marianne Clementz

Håller helt med dig om Konsum. Man tappar aptiten där inne. Konstigt att de aldrig kan få till det i den affären.

2010-08-15 @ 14:08:24
Postat av: Lotta Pettersson

Hej läser din blogg,och ser o förstår att du drabbats av canser.

Jag är själv i samma sits,jag har fått bröstcanser och tagit bort mitt högra bröst.Börjar min cellgifts behandling nästa vecka.6 behandlingar ska jag ha,2 olika sorter och 3 veckors mellanrum.

Kramar Lotta

Postat av: Marie "grebe"

Ett tag sedan jag var inne här hos dig. Fina sommarbilder:)utom den med naglarna :( Tänk att det alltid ska följa med så mycket annat skit vid behandlingar :(

Hundgården är väl praktiskt att ta till ibland med tanke på ditt läge...er fina hundgård är rena lyxen, Sheraton, i jämförelse med de jag sett här :)

Vi har lite höstluft här i Orsa och jag längtar redan till våren och sommaren ;)

En liten hälsning till...

...Lotta, Kågeängens, tråkigt!!håller alla mina tummar och tår för dig också. Hoppas behandlingen biter hårt på dina smådjävlar.

//Kämpekramar till er båda

2010-08-19 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback