Våren

Idag var det vår här även om det blåste rätt snålt runt knuten. Men med filtar och kuddar att sitta på gick det att njuta rätt bra. Hundarna låg där både före och efter mig så de måste ha tyckt det var minst lika härligt. Sally försökte bygga ett vindskydd till sig och tanterna....för det måste väl ha varit det hon tänkte på när hon släpade upp grenen mitt på en fäll.
De andra såg lite irriterade ut först men sedan var det ingen som orkade bry sig -  varken de eller jag!



Jag har ringt till Onkologen i dag om att få röntga min värkande vänsterarm....det är den som "sticker" ut smärtmässigt nu tillsammans med höfterna och höger lårben. Ryggen är nog som den varit, varken mer eller mindre. Har börjat väcka mig själv vid 03.tiden för att stoppa i mig en extra morfin och det gör att jag sover bättre. Det får alltså bli på detta sätt nu ett tag. Alla sätt är bra utom de dåliga....och det är väl att försöka sova utan extrapiller!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Underbart att sitta ute! Vi har suttit på balkonngen och både Katt och Texas tycker det är jättemysigt när dörren står öppen hela dagen, Texas har legat på soffan precis innanför dörren och solat ;)

2009-03-19 @ 16:53:33
Postat av: Barbro

Å det ser underbart ut! Njuta i solen med en hel hög med goa hundar kring sig. Kan det bli så mycket bättre? Varit ut med Bubba på tur i solen, men här ligger ju snön ännu kvar och kyler. Ser fram imot att lägga mig i baden-baden och bara njuta av solen.

En natt kvar sen ledigt hoppas det blir en fin helg. Slitigt på jobbet folk uppsagda, semester och sjuka. Som min gamla chef tröstade mig med det blir värre så man är ju förbered. 50 år i år så man har ju inte samma ork någelängre. 30 år med skiftgång tar ju sitt också.

Nu på fredag får Sofia och Paul nyckeln till huset dom köpt i Tysklad utanför Hamburg. Roligt för dom ha något eget kämpa för synd man inte är nästgårds så man kan hjälpa till mer.

Kram Barbro

Debatt religon NWT

PS Finns det ett värde i att ställa frågor om livet eller ska vi nöja oss med att bara leva? Tillför det livet något att tänka sig att det finns en Gud att förhålla sig till eller räcker det med att förhålla sig till varandra och oss själva som människor? Finns Gud?

Esbjörn Hagberg biskop

Vad är det som gör livet värt att leva?

2009-03-19 @ 17:03:53
Postat av: Birgitta

Kan du se till att våren fortsätter så jag kan plocka blåsippor när jag kommer till ön i nästa vecka?!? ;)

Postat av: linn

vad härligt ni ser ut att ha det på bilderna! Äntligen är nog våren här ( men det kommer säkert mear snö ) sköt om dig (:

2009-03-21 @ 10:29:33
URL: http://linnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback