Tröttare än trött!


                            
Efter en lång regnig födelsedag, vilade jag i ett annat soffhörn...annat än mitt vanliga alltsä!

Jag är så trött och skriver inget idag...som ni nu strax märker blir det ett väldigt kort inlägg. Men jag hoppas jag orkar mer i morgon. Räknar med att återkomma vaken i morgon! Idag har jag mest sovit hela dagen och inte kan jag äta så nu i kväll tog jag ett piller mot illamående och då gick det i lite mer. Får nog ta till dem även i fortsättningen om det ska bli så här. Men jag har klartat av mitt Skånebesök även om jag inte orkade mer en bråkdel av det jag ville...men det är väl så livet är när man är sjuk....bara så irriterande.
 

Vill bara säga TACK till alla snälla människor i denna värld! Jag fick 32 sms från olika människor i detta land - otroligt + kort och presenter.  Jag visste inte att jag hade så många vänner! HÄRLIGT!! Det värmer den sjuka kroppen som lätt blir kall och deppig så fort något händer....som nu med illamåendet. 

Jag kan nog inte skriva kort, men det är väl som med telefonen där Rolf påstår att jag inte kan para(prata menar jag så klart)kort heller....kan det ha ett samband?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback