Inte mycket.

Vaknade, gick ner till vovvarna som är snälla och låter mig ligga nästan hur länge som helst men det blev till 8.30 idag. Sedan skulle jag få frukostbesök men jag orkade inte vänta och tur var det för det kom ett sms om att det kört i hop sig. Sedan ringa några samtal från gamla telefonen som sitter fast...jobbigt-den andra var urladdad. Man sitter där man sitter, inte bra. Sedan gick jag ut och lekte med hundarna på baksidan så gott jag orkade. Matade fåglarna med fröer, äpplen och en limpbit.

Sedan var det dags att gå in, ringa lite och bli uppringd. Pratade en rätt lång stund och sedan gick jag till sängs för att inte ta ut mig helt. Sally lät mig ligga i tysthet dryg timma. Det var skönt och sedan blev det kaffe och en brödbit till det.

Sedan skrev jag födelsedagskort och lite annat plock.  Maten fick bli avokadosås, med körsbärstomater och pasta. Gott men bara några tuggor, sedan var det fullt....eller i alla fall ville inte kroppen ha mer. Sedan vila och efter det bakade jag havrekakor som jag fått recept av Susanne med kolasås i.-supergoda när hon hade gjort dem men dessa gjorde jag för stora -orkade inte göra fler- så jag tyckte inte de blev som de skulle. Susanne fick några med sig hem och Uffe tyckte de var perfekta och då var de väl ok. Om vi inte vill ha dem så kan vi skicka över dem till honom.

Jag havererade i soffan och kunde nästan ha kräkts, var helt slut! Det är så ynkligt att man inte kan orka baka några små kakor sittande på en pall. Ja, ja det blev väl något att stoppa i sig. Hullet får ju inte minska.... det är bra att ha när cancerspöket tar fart igen. Men jag förstår inte varför matlusten är borta. SÅ TRÅKIGT!!!!! Så här ser en vanlig dag ut i mitt vanliga liv.


Dessa vackra bilder fick jag från Marie på mailen-måste bara lägga in dem här så alla får se hur det gått till i evolutionen.



Kommentarer
Postat av: Tina

Den kvinnliga skepnaden från kossa till kvinna, det måste ha varit jag man ritade av skratt

Jag som gillar kossor så!!!! Kossor tillhör den svenska landsbygden på något vis ler Ja, kossor ligger mig varmt om hjärtat och har så alltid gjort ler



Mannens skepnad vet jag inte vem det skulle vara, men roligt var den skratt



Förstår dig, hur din vardag kan se ut och visst är det sorgligt att din mage inte vill äta mera eller tycker inte om, men vi får hoppas att det vänder någon dag och kanske gillar något, så du kan njuta mera av maten ler



Detta havrekake recept, vill jag gärna att du delar med dig om du får tillåtelse av Susanne förståss!



Kram Tina

Postat av: Susanne

Det är klart att du kan få receptet Tina.



Ja du U-B Uffe skulle bli väldigt lycklig över kakorna! Han uppskattade den mycket trots influensa och allt.

2009-02-19 @ 20:28:56
Postat av: Pia

Ha haa vilka bilder :D dom var bra hi hii

2009-02-25 @ 12:55:59
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback