Bakis och skakis...

Ja nog får jag betala för det jag gör det är då en sak som är säker. Vet inte hur många extra morfin jag tagit denna helg men det får gå. Jag kan ju inte sluta leva för att jag får ont, så länge jag bara kan stå på benen och hålla huvudet högt så går det mesta. Det låter i alla fall bra när jag skivet det, sedan känns det kanske inte lika kaxigt.

Jag har plågat mig vid datorn för att uppdatera hemsidan lite och har fått till lite nytt i alla fall. Kommer hela tiden på så mycket jag skulle vilja göra där men jag har så dåliga kunskaper i detta med hemsidor. Det blir lite plotter hit och dit, värre och värre blir det när jag inte kan komma ihåg hur man gör.... Ser ni felaktigheter så säg till mig!

Nu ska jag släpa mig till sängen, eller hasa....jag går som om jag var 200 år. Benen har fastnat och ryggen går inte att sträcka ut....ja, ni skulle skratta på er om ni såg mig just nu(några skulle kanske vilja gråta, men gör inte det) men kom i håg att denna gång är det sjävförvållat....av datorsittning, inte resan! Resan gav mig kraft och ork ....kanske lite ont, men det positiva överväger det negativa!
Nu ska jag soooovvvvvvvvvaaaaaaaaaaa.......

Kommentarer
Postat av: Barbro

Tycker du är jäkligt bra på att skriva. Bloggen och upplägget bra. Själv skulle jag nog fastna i ordtorka. Hitta det stora i det lilla, inte helt enkelt. En väldigt vacker hund du har på bild påminner mig om Prince med sin brun/rosa nos.

Kommer ihåg att jag stolt gick ut med Princen, 12 år gammal va jag. ``Dea´´ skrattade åt min vackra hund med den konstiga nosen vid glasögonhuset.

Har lärt mig med åren att strunta i vad andra tycker, ä det har jag alltid gjort föresten. Men man kommer ihåg!



Kramar från Barbro



PS Har du provat spikmatta skulle vilja tro att tanken är att förflytta smärtan på utsidan kroppen. Metoden rosas av arbetskamrater....jag ???

2009-02-09 @ 08:29:59
Postat av: Siv Ödlund

Bra val av hanhund tycker jag.

Lycka till med valpkullen!



Kram från Siv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback