Torsdagkväll

Nu äntligen kan vi komma fram genom hallen utan att vi snubblar på både oss själva och allt i vägen. Kinnas husse Ulf fick hjälpa oss dra in stora skåpet så nu ska jag börja fixa till det igen så man kan trivas i sitt hem igen. Toa renoveringen får vänta lite!


Mocha har varit på efterkontroll med sin lilla svans idag och det såg bra ut. Hon får fortfarande ha tratten på när vi inte finns i närheten eller på natten så hon inte slickar allt för intensivt på den.


Idag hade jag besök av Lena och Tyke som var lite lurvigare än vanligt ;-) men alltid lika vacker för det och så glad å go. Vilken mysig kille han är, vill så gärna bära på något och när han inte hittar något direkt så blir det örat som alltid pga. detta är lite tuggat i pälsen för det är en hund om någon undrar vad det är jag skriver om. Ingen av tanterna ville leka med honom så det roligaste här var jag och då förstår ni själva hur kul han hade ;-)


Det har varit en bra dag idag, nästan, helt fläckfritt blir det väl aldrig men nästan. Får lite ont i fingrarna när jag skriver, sticker och bränner men inte värre än så här så får det gå. Har varit på promenad och det gick bra idag också. Jag ska försöka öka längden på turerna om det går både för mig själv och vännerna = vovvarna.


Nej nu orkar mina händer inte skiva mer idag, det är dags för nattning!


Svärmor fixade cocosbollar så nu stoppar vi i oss varje gång vi dricker kaffe! Färska och super goda...mm...

Kommentarer
Postat av: Pernilla Grauning

Bra att du fick Uffe att jobba lite. Undrar hur Lena ser ut nu, om hon är lurvigare än vanligt.....:-)

Postat av: Ulla-Britta

Ja Lena var lite lurvig...och hon är ju alltid go och glad...Nej dummerjönsa, inte Lena men Tyke var lurvig!!! Lena var lika snygg som vanligt;-)
Nu han du före Jörgen, för jag kan tänka mig att han blev sugen på att kommentera detta;-)
Ha det bra alla ordmärkare!!

2007-10-05 @ 13:19:02
Postat av: Siv Ödlund

Hoppas att du ursäktar om jag inte skriver så ofta just nu. Men jag har ganska fullt upp med jaktträningen. Vet inte om Flax blir klar till jaktprovet (anmälde på chans), men hon gör enorma framsteg just nu. Vi får väl se om det räcker till på provet eller inte.
Tjusig tapet föressten!
Kram från Siv!

2007-10-06 @ 01:07:00
URL: http://www.lillhagnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback