Världens bästa Tilde

Familjen Johansson
Världens stoltaste moster!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

TACK MAJSAN vilken överraskning! Rackans unge som inte sa att det var bilder på Tilde. Jag blev så glad nu när jag sitter här och inte riktigt kunde sova (Det tryckte lite konstigt här och där)men efter denna fina upptäckt av vårat älskade lilla barnbarn så kan jag nog sova gott.

Kram & Tack både till Maja, Fredrik(som säkert oxå är inblandad i fotandet) och till lilla familjen så klart! Å vad jag längtar....

2009-09-28 @ 00:02:19
Postat av: Monica

Förstår att du är stolt Ulla-Britta...och att du längtar, vem skulle inte göra det!Tilde är verkligen en vacker bäbis, alla är ju faktiskt inte det ;-) Hoppas du snart orkar åka iväg och snusa på den lilla. Fast jag hoppas också att ni är hemma till helgen när vi gör vår höstresa!

Kram/Monica (N + R)

2009-09-28 @ 08:59:25
Postat av: Pernilla Å

Åhh vilka underbara tjejer!! Ja, och kille (förlåt till den stolta pappan).

Hoppas nu att du U-B, snart får komma och hälsa på det lilla underverket. Så himla söt!

/P

Postat av: Susanne

Jösses så fina ni är!! Jag kan nästan känna bebisdoften, så mysigt. Tur man han blivit för gammal för fler, annars hade man kanske trillat dit igen. Nu får jag helt enkelt vänta in min tur att bli mormor ;-)

2009-09-28 @ 11:25:16
Postat av: Anonym

Jösses så fina ni är!! Jag kan nästan känna bebisdoften, så mysigt. Tur man han blivit för gammal för fler, annars hade man kanske trillat dit igen. Nu får jag helt enkelt vänta in min tur att bli mormor ;-)

2009-09-28 @ 11:26:44
Postat av: Kitty

Och jag blev också överraskad! Så kul att få se lilla Tilde på bild! Hon är jätttttesöt! :D Kram på er!!

2009-09-28 @ 12:39:15
Postat av: Elisabeth Jacobsson

Oj en så fantastiskt fin liten tjej! Förstår att du längtar efter att åka iväg! Kramar från Elisabeth

2009-09-28 @ 12:47:12
Postat av: Lisen

Vilken liten docka och vilket HÅR, dom kan ju redan fixa frisyrer på sötungen.

Hoppas du kommer ner snart och får snusa på den lilla snusa från mej också med en puss"på nosen höll jag på att skriva" snacka om virrkärring, hur som haver pussa på världens finaste Tilde från oss

KRAM

2009-09-28 @ 14:48:27
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: Marie Lu

I dag är det nog minst två på Gotland, som sträcker på sig som ungtuppar...kan det månne vara så att dom två numer kan kalla sig mormor och morfar ;)

Hon är verkligen sååå fiiiin, lilla Tilde och det är inte tu tal om att man tycker,"att det här har mamma och pappa gjort mycket bra" GRATTIS!

En riktig gosehälsningskram ger jag bara Tilde i dag, för får man välja vem av er som skulle få en kram är det ju inte så svårt ;) Skämt åsido! Ha det gott var rädd om dig UB/ Marie

2009-09-28 @ 14:50:52
Postat av: Marianne Clémentz

Årets sötaste baby helt klart!

2009-09-28 @ 20:52:54
Postat av: Siv Ödlund

Vilken liten sötnos!

Verkligen något att vara stolt över!



Kram från Siv!

2009-09-29 @ 06:10:17
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Tina

Först av allt vill jag GRATTA Lina med sambo Johansson för ERT vackra barn!! Ni ser ut som värsta proffs fotomodeller tillsammans, men sedan antar jag att det är proffsfotografen Maja som har tagit bilderna och då kan det inte bli bättre än SUPER bra bilder!!!! :)



Jag förstår Dig Ulla-Britta, stolt som en tupp, tänk om du kanske får en liten videosnutt på ditt barnbarn Tilde och tänk om det fanns doft i både kort och i videofilmningen så underbart!! Förstår att längtan är stor nu till att få åka ner till föräldrarparet och barnet Tilde inklusive Maja med sambo och bara umgås, njuta och bara lukta bebis!!!



Tack Maja att du delade med dig till oss alla med dessa underbara bilder;)



Kramar i massor till Er alla i familjen Jacobsson och Johansson med respektive!!!



Tina

2009-09-29 @ 08:45:04
URL: http://lordcaalveerts.blogg.se/
Postat av: Marie

SÅÅ FIIN hon är det lilla underverket. Även jag hoppas att ni snart får närkontakt med den lilla familjen.

Kram Marie

2009-09-29 @ 16:41:54
URL: http://eirams.blogg.se/
Postat av: Barbro

Tack familjen för att ni delar med er av livet!

Fina bilder på underverket, Maja!

Kramar från Barbro

2009-09-30 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback