Tummar

Håll tummarna för mig idag så jag inte blir inlagd igen!!! Ska på kontroll, röntgen först och läkaren sedan. Har packat väskan för det brukar ge tur...har man inte sakerna med sig så blir man ofta inlagd men när jag haft dem med har det aldrig hänt så nu tror vi på det idag också!
Jag känner mig inte så sjuk längre...bara lite svag och har lite mer ont här och där på konstiga ställen men det är inte den läkaren jag ska träffa idag utan en av mina lungläkare. Mest spännande är det att få veta hur mycket vätska som runnit till i lungsäcken på en vecka!

Så håll tummarna för mig och jag har alla mina skyddsänglar med mig! Fick en jättesöt virkad en av Emelie i går, ska ta kort på den sen så ni får se. Den ska få åka i min "hundväska" idag + några små till, man kan aldrig garderas sig nog! Lite skrockfull tror jag det är bra att vara...känns lite tryggt på något konstigt vis.

Kommentarer
Postat av: Karin Nylander

Klart vi håller alla tummarna för dej! Jag hör av mig nästa vecka, så kan jag beskriva hur det går till nuför tiden. Den där ställningen ser inte trevlig ut. Tror inta att jag ska låta A läsa vad du skrivit, förrän eftråt.

Sköt om dej, mormor!

Karin

2009-10-21 @ 11:35:16
Postat av: Kitty

Tummarna hålls!! Hoppas på bara en massa bra nyheter och att du får känna dig lite friskare ett tag! Massa kramaR!

2009-10-21 @ 16:15:37
Postat av: Siv Ödlund

Självklart håller vi tummarna!



Kram från Siv!

Postat av: Anonym

Självklart håller vi tummarna!



Kram från Siv!

2009-10-21 @ 22:21:05
Postat av: Siv Ödlund

Självklart håller vi tummarna!



Kram från Siv!

2009-10-21 @ 22:22:21
URL: http://www.lillhagnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback