En trött dag igen...

Jaha, inte blev det idag heller....men i morgon. Har haft trevligt besök här efter att jag sovit i 2½ tim mitt på dagen. Jag orkar verkligen ingenting utan att bli skakig och helt slut. Hade en hemsk värk i vänsterbenet i natt så jag fick ta flera extra piller. Idag har jag inte känt av det så jätte mycket men så i kväll kom det tillbaka men denna gång i båda benen eller snarare höftlederna...i natt var det hela benet som värkte. Får hoppas att jag slipper det i natt för det var väldigt jobbigt. Så nu skriver jag inte mer utan återkommer med en liten redogörelse för vår lilla Skåne tripp i morgon-hoppas jag.

Ha en bra fredag,  för det är väl det när du läser detta.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Nä det är faktiskt torsdag ännu jobbat em tittat på TV en stund för att stänga av industriljudet. Jag är ledsen för din skull om man kunde trolla skulle jag trolla dig frisk.

Tycker du passar väldigt bra i dina glasögon borde gå iväg jag med får mer och mer ont i huvudet. Har läsglasögon och terminalglasögon men det är nog dags för mer permanenta.

Kram Ulla-Britta och hoppas natten inte blir så svår!

2009-03-05 @ 23:43:25
Postat av: Marie

Var rädd om dej och vila mycket, så hoppas vi att orken kommer åter igen.



Kram Marie

Postat av: Monica

Jättefint kort du satt in, dom glasögonen (svarta) klär dig verkligen,........ men du passar ju lika bra i dom andra också ;-)

Ta det nu lugnt med "reseskildringen", vi får ge oss till tåls, även fast man är nyfiken på att få läsa om "jubileumstrippen"! Lyssna på kroppen och låt den få sin återhämtning, den vet precis vad den behöver...!

Sköt om dig, Kram/Monica

2009-03-06 @ 15:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback