Snö eller puder?



VA TITTAR DU PÅ MATTE??? VAD ÄR DET I DEN DÄR GREJEN??....



KAN VI LEKA I STÄLLET?



JAG KAN KASTA OM DU HÄMTAR!



KOM NU DÅ!


Kan väl säga att det var dåligt med lekkompisar idag...vi - jag och tanterna gick mest runt och kollade var Mocha tagit sig ut igen. Hon var på rymmen och kom på framsidan efter att hon varit ute en liten stund före min frukost. Troligen hoppar hon över för jag hittar inget annat ställe och hade det funnits en öppning så hade lilla fröken bus också varit ute.
Som ni ser har vi inga större mängder snö, det har kommit lite mer nu men max 5 cm men det är tillräckligt för att snöplogen ska ut och luftas! Så de har redan kört flera gånger förbi här....efter vad?? Snö antagligen :-)

Jag har sovit sittande flera gånger idag. Först i köksoffan sittande helt rakt upp och ner efter frukosten och så nu i kväll när jag skulle se "Det okända"  så jag missade slutet = jag kunde ha struntat i det helt och hållet. Jag har aldrig förstått detta med att man kan somna sittande, men nu är jag själv en av dem som gör det...konstigt nog. Men NU ska jag ta och gå till sängs och sova liggande....som omväxling!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, vi håller tummarna för allt vad det går ler

Tack för den lilla pratstunden, alltid lika roligt och givande som vanligt!! Synd att den vanliga telefonen var trasig, eller kanske tur för annars hade vi väl suttit och pratat ännu skratt

Min knäppa mobil bryter ju ofta av samtal utan anledning, men nu var det pengarna och batteriet som gjorde att det bröts ler



Vi har en hel del snö här hos oss ler



Så söt Bonnie, Mocha och den lilla goingen med ful i bus ler



Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback