Hemma

Hemma igen och jätte, jättetrött men allt har gått bra. Jag ska skriva lite mer senare, men kanske inte idag....har bara SOVA i min kropp idag men det går nog över .snart..

Som synes så har jag bytt bakgrund med hjälp av Linas Jimmie MEN det såg annorlunda och bättre ut på deras dator... Bilden syntes helt på sidorna, var för den nu klyvs på mitten vet jag inte...har väl något med upplösning eller nått sånt att göra. Jag är alldeles för trött för att kunna tänka på såna svåra saker idag men i morgon kanske.

Men bara så ni vet -Jag mår bra och har haft flera händelserika och roliga dagar tillsammans med Pernilla. Hon har fått köra, bära, rasta hund, dragit mig i rullstolen runt på Ikea och mycket annat....TACK P, det hade aldrig gått utan dig!
Reseberättelsen kommer senare Nu sova...igen.....

Kommentarer
Postat av: Tina

Men så roligt att allt har gott bra!!!! Gud vad glad jag blir för Din skull!!!!



Kram Tina

Postat av: Pernilla Å

Visst har jag burit, rastat och kört bil men jag är SÅ glad att jag fick "följa med". "Vänner är till för att utnyttjas" sa en tjej till mej en gång med glimten i ögat. Haha, är det jag som utnyttjar dej eller är det du som utnyttjar mej?

Jag tror vi har lika stor glädje av varandra jag.

Nu håller vi tummarna!

/P

2009-02-06 @ 14:21:36
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ann Lundin

Lycka till med valpkullen!

Vi HAR samma smak när det gäller hanar.

Kram från Ann!

2009-02-07 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback