En trött dag

I natt (03.30)vaknade jag av att det värkte så vansinnigt i armarna att jag inte kunde röra dem. Fick väcka Rolf,  han fick upp och ge mig morgondosen med piller...allt för tidigt men just då gällde det bara att få i sig ALLT som gick. Sedan somnade jag igen och vaknade när Rolf skulle iväg till jobbet. Då värkte det fortfarnade rätt ordentligt så jag tog en dubbel dos till och somnade om till ungefär kl.09.30. Varför jag hade så vansinnigt ont vet jag inte men idag gör jag inget, bara vilar. Smärtan jag hade var så hemsk så det vill jag inte uppleva en natt till...

Annars så är det lugnt och skönt idag, har pratat lite i telefonen med headset för hålla i luren vågar jag inte...kan vara därför jag hade ont...bl.a därför...kanske som gav mig värken.
Mest har jag pratat med lilla Tilde på "Skype" med kamera...vad är det den heter...står stilla i mitt snurriga huvud....ja, kameran som man har inbyggd(i mitt fall) annars kan man ha den löst sittande vid sidan av datorn. Det är så kul, vilken härlig uppfinning..webkamera! där kom det. Nu kan jag få se hur hon skrattar och höra hur hon pratar det lilla gullet. Dessutom kan jag visa saker jag gör och så även Lina.

Nu ska jag dricka kaffe och vila mina dumma armar...nej de är inte dumma men lite onödigt känsliga!

NÅGOT ROLIGT, ETT NYTT FÖRETAG PÅ ÖN!!!
Kom och hjälp Pernilla Åhlin att inviga sitt nya företag KLIPP & KLAPP på lördag! Där ska hunden kunna få en skön stund där den blir klippt och badad i lugn miljö. Du kan också få hjälp med kloklippning och tandsten.
Öppet hus lördag 5/12 mellan 14-16. ALLA VÄLKOMNA!!

http://www.klippklapp.se   Här kan du läsa mer!


Kommentarer
Postat av: Cristel

Var rädd om dej vännen, Vila mycket och ofta du behöver all din kraft. Bamse kramar från mej och spike

2009-12-02 @ 12:29:09
Postat av: Siv Ödlund

Håller tummarna för att du ska slippa ha värk i armarna i natt igen.

Kul med web-kamera så att du och Tilde kan "prata" och se varandra.

Jobbar tyvärr på lördag, så jag kan inte komma till Pernilla på öppet hus. Men jag var där i somras och trimmade ett par hundar inför Ölandsutställningen och jag kan varmt rekommendera henne!



Kram från Siv!

Postat av: Tina

Härligt med Webkamera!!! Ljuvligt!!! Ja då kan du titta på och prata med ditt lilla barnbarn!! :)



Kram Tina

2009-12-03 @ 06:43:54
URL: http://www.lordcaalveerts.com
Postat av: Monica

Hoppas du slipper uppleva fler nätter med armvärk och sömnstörningar - god sömn är guld värt! Kul att du och Tilde kan "prata" med varandra, även om det är på avstånd. Nu kommer hon att känna igen dig/er fastän ni inte kan ses så ofta ;-)

Stor, varm, Kram i kylan/Monica

2009-12-03 @ 09:28:08
Postat av: Pernilla Å

Åhhh, vilken reklam! Tack snälla du och tack Siv för dina snälla ord.

Hoppas du får bukt med värken i armarna och se till att vila.

Webbkamera är en otrolig uppfinning. Det var inte många år sen som vi tyckte det var otroligt med "Bild telefon". Det är ju just det webbkamera är. Sköt om dej!

/P

2009-12-03 @ 14:37:51
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback