Uppdatering från sjukhuset

Det gick bra med inläggning av en lillfingergrov slang. De drogade mig så jag kände inget. Men sen har det varit jätteont! Men de har lyckats smärtbehandla så jag kunnat komma upp och kissa. Nu hoppas de på att all vätska ska vara borta så att de kan spruta in några kemikalier som gör att yttre och inre lungsäck ska limmas ihop. Då ska det inte kunna bli vätska några fler gånger. Nu väntar jag på att få göra en kontrollröntgen! Och Rolf med en skvallertidning, salta pinnar och chokladkaka! 

Kommentarer
Postat av: Marie D

Så det var därför du hade ont i bröstet!! Håller tummarna för att du snart är på benen igen! Saknar dig. Hälsa han med pinnarna

Kram från mig

2009-08-16 @ 10:22:20
Postat av: Barbro

Min pappa har gjort dylik behandling men för att han fick vÄtska runt hjärtat för några år sedan. Han va full i gråt när de skulle kolla att allt gick som det skulle han va vettskrämd för att dom skulle behöva göra om det. Du måste ha ett jäkla starkt psyke som orkar med allt som du har tagit dig igenom.

En riktig faiter!

Har valparna kommit till bra hem?



Kramar Barbro

2009-08-16 @ 23:28:51
Postat av: Karin Nylander

Du är en kämpe!! Blir bara så imponerad av din styrka.



Hälsningar från Halland!

2009-08-17 @ 08:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback