Mååånadags morgon å mitt huvud....trallallallala....

Har nu vaknat och det känns som vanligt eller som vanligt har varit senaste dagarna. Natten har varit lugn,  jag ska nu göra mig frukost och sätta mig ute i solen tillsammans med vovvarna + rollatorn som jag bett Rolf ställa fram åt mig. Jag tänker inte gå runt i trädgården utan att ha något att hålla mig i om det kommer en snurrelisnurr i huvudet rätt som det är. Har alltid telefone...rna i fickan med mig OM det skulle hända något - men det SKA INTE hända något! NU FRUKOST!!

Kommentarer
Postat av: Mariell Dahlström

Nej, det är klart att det inte SKALL hända något!

Men det är bra att du har telefonerna med dig i alla fall, (jag höll på att säga det blir aldrig som det SKALL, men kom på mig själv att det låter ju aldeles för negativt och olycksbådande så jag skriver istället) för du kanske får lust att ringa någon när du är på promenad i trädgården och vill berätta, för den du har lust at ringa, vilken fin dag det är och att hundarna är bara för söta! :)



Kram på dig min kära U-B!

Postat av: DiddoLinno

Jag är nominerad till veckans blogg hos Tess, har du LUST att RÖSTA på mig? Skulle du vilja rösta på mig skulle jag bli super duper glad.



GÅ in på http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg-kommer-har.html.



Jag är NUMMER 3. Rösta gärna fler än en gång :$ det skulle jag bli jätte glad över. TACK i förhand!

2009-08-31 @ 13:48:31
URL: http://diddolinno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback