En kortis

En liten rapport om läget. Idag blir jag inlagd för tömning av min dumma lunga. Den har på drygt 14 dagar fyllts på med nästan lika stor mängd som när vi kom hem från semestern. De har nu beslutat sig för att göra en limning av lungsäcken =de två hinnor som ligger runt lungan ska limmas ihop så att det inte kan bildas vätska där. Jag är väääldigt nervös och hatar denna tömning men förhoppningsvis är det sista gången. Denna limning låter inte heller smärtfri....de sprutar in kemikalier efter att de tömt och torkat "säcken". Dessa kemikalier ska få till en retning i lungsäcken som gör att de dras emot varandra och ¨på så vis limmas i hop. Jag vet hur hemskt det är när det blir "torrt" ...förut - kändes som man skulle brinna upp när man tog ett andetag.... Men, men detta kanske inte alls är på samma sätt...(hoppas, hoppas...)
Nu i duschen och sedan en pyttefrukost (som vanligt) och min lilla packning med en halvkass cd spelare...skulle behöva även en ny sådan...allt känns som det går sönder denna sommar.
Jag hör av mig här när jag kommer hem och annars finns jag på sms för er som brukar använda er av denna "braiga" uppfinning!
Jag ska vara inlagd ett par dagar eller så länge det behövdes för att allt skulle vara okej.

Så ha det bra och njut av era friska kroppar medan ni har dem man vet aldrig när man drabbas av något skit! Ingen kan försäkra sig emot detta hur rik man än är...inte ens de som sover i syretält går säkra - Tänker på en viss sönder opererad stackare...gissa vem?!


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dej och ta det lugnt!

Kram Marie

Postat av: Barbro

Tänker på dig!

Kramar Barbro

2009-08-14 @ 10:21:17
Postat av: Tina

Jag skickar ju ett och annat Sms och där emellan blir det att jag tänker på dig i massor!!!



Kram Tina

2009-08-15 @ 11:16:51
URL: http://http://lordcaalveerts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback