Torsdagkväll

Idag har jag mått skit. Jag var så trött i förmiddags och satt där på soffan och somnade stup i ett. Jag försökte göra lite men det gick trögt och jag mådde konstigt. Till slut gick jag och la mig på riktigt i sängen och sov en stund medan Pernilla och Robyn var ute på promenad med alla våra och sin vovve. Susanne jobbade sent i dag så det passade perfekt för vovvsen att få komma ut på en annorlunda tur. Jag vaknade och mådde jätte illa, det bara snurrade och jag stannade i sängen. Pernilla, Robyn och Mona satt och tittade på valparna medan jag låg där bredvid och försökte få illamåendet att gå över. Till slut vände det och vi gick ner för att få våfflor och kaffe. Jag fick i mig 1 med socker på och lite kaffe. Senare i kväll har jag ätit gröt och det var gott. Nu ska jag lägga mig och i morgon ska jag till lasarettet och få dropp. Sedan om jag orkar ska vi på ;Maxi och handla lite men jag är inte så säker på att det kommer att gå.

Ibland undrar jag om det är bara tanken på att jag ska till sjukhuset som gör mig dålig....fast jag vet ju att det inte är för att jag ska göra något otäckt eller få några nervösa svar...men vem vet det räcker nog med att man ska dit.
Nu ska jag i alla fall lägga mig så jag är utvilad. Kristina ska skjutsa mig, har så tur att hon är ledig och ville ta en tur dit. Så mitt i alla min otur har jag ändå tur med mycket!!

Kommentarer
Postat av: Marianne Clémentz

Läste på valbloggen att ni ska bli morföräldrar! Det var väl en fin påskpresent det (om ni nu fick veta det då?) Vad roligt, hoppas att allt går bra!

2009-04-19 @ 13:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback